چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 17:49

مسابقه گروه های مختلف اصولگرایی کهگیلویه و بویراحمد برای تشکیل ستاد رئیسی در استان و چند نکته مهم

این روزها در کهگیلویه و بویراحمد مرتباً خبر از تشکیل ستادی ویژه رئیسی و انتصابی تازه در جریان اصولگرایی و در این ستادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش بویـرنیـوز، هر روز شاهد تشکیل ستادهای متخلف برای رئیسی و انتصاباتی در این ستادهای مختلف در کهگیلویه و بویراحمد هستیم. تا حدی که دیگر برای مردم گیج کننده شده است!

این اقدامات نسنجیده در کهگیلویه و بویراحمد اما تبعاتی هم دارد:

اولاً این نکته به ذهن مردم و مخاطبان متبادر می‌شود که جریانات اصولگراس استان چند شقه هستند و هماهنگی بین آنها نیست، اگرچه مسئولان این جریان در استان بارها از وحدت گفته اند اما انچه مردم در عمل می‌بینند چیز دیگری است.

از طرفی این نحوه تشکیل ستاد و حکم زدن های متفاوت و گسترده (از پیش از اعلام نتایج تایید صلاحیت ها تا کنون) این معنا را به جامعه می‌دهد که نتیجه از قبل معلوم است و سهم‌خواهی ها شروع شده و هرکس تلاش میکند خود را مقرب تر نشان دهد تا شاید منفعت بیشتری کسب کند.

از طرفی صرفاً دست به کار شدن این طیف فکری برای تشکیل ستاد برای ابراهیم رئیسی با گفته این نامزد ریاست‌جمهوری که مستقل وارده رقابت انتخابات ریاست جمهوری شده منافاتی جدی را به جامعه تزریق می‌کند.

رئیسی از همان روز ثبت نام به وضوح گفت که مستقل وارد انتخابات می‌شود و ستادی هم نخواهد داشت، این رفتار برخی سیاسیون در کهگیلویه و بویراحمد به نظر می‌رسد فقط هزینه برای رئیسی است ، فردی که تشکیل ستاد و محدود شدن به گروه و جناحی خاص را رد کرده و آمده برای ایرانی قوی و مردمی همه مردم ایران…

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=339936
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی رحمانی گفت:

    اینایی که این کارها رو میکنن برا خودشیرینی هست. همین ها مردم استانمون رو بدبخت کردن. بهشون بگین برا خودشیرینی دست از این کارها بردارین. آقای رئیسی گفتن که من نه اصولگرام و نه اصلاح طلب. گفتن مستقل هستن و نیازی به ستاد ندارن. پس لطفا دست از …..بردارین دیگه و مردم رو آزار ندین.بسه دیگه بسه دیگه بسه دیگه….

  2. زنبور گفت:

    یا رئیسی شوخی کرده که مستقل آمده یا تشکلها ی اصولگرای استان ما از حول آش به دیک می افتند

  3. ناشناس گفت:

    كاسه داغ تر از آش

  4. صفا گفت:

    آگه رئیسی نخواد شیخ شجاعیان و پناهی و دار دسته شون ول نیکنن

  5. ناشناس گفت:

    نتیجه که مشخص چرا در هدر روی بودجه اصراف کنیم بقیه بروند کنار بهتر لااقل دولت بعدی یکم ذخیره داشته باشد کرونا هم که جای خود دارد بین این افراد فرد اصلح هم مشخص لااقل بهتر کار میکند

  6. ناشناس گفت:

    آقای رئیسی باید بگه هر کس رو در هر ستادی دیدم به اتهام چاپلوسی زندان می شه.آخه با این رقیبها آقای رییسی ستاد برا چیش هست؟فرصت طلبها رو در این ستادها باید شناسایی کرد تا دوباره آقای رئیسی رو خراب نکنند

دیدگاه شما