شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 23:41

از ممنوعیت ورود به کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات پایان هفته ها تا برکناری این مدیران استان به بدترین شکل ممکن!

🔴 ورود خودروهای غیربومی در آخر هفته ها به کهگیلویه ‌و بویراحمد ممنوع شد.

🔸 بویرنیوز– معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه ‌و بویراحمد گفت: روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته تا برگزاری انتخابات در ۲۸ خردادماه، ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان، به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا در استان ممنوع است.

پیش از این نیز استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت و محدودیت جدی برای تردد غیر بومی ها در تعطیلات پایان هفته ها و تعطیلات رسمی به استان خبر داده بود.

کلانتری گفت: تا زمان انتخابات این محدودیت ها ادامه دارد و با جدیت بر ورودی و خروجی محورهای مواصلاتی استان نظارت می‌شود.

در کنار این مسأله، واکنش استاندار به سیاسی کاری برخی مدیران هم سوژه شد.

کلانتری تلویحاً به مدیران استان تذکر داد، اگر بخاطر خوش آمد دولت بعدی کم کاری و سیاسی کاری بشود طومار فرد را طوری می‌پیچیم که دیگر در هیچ دولتی از آنها استفاده نشود.

این کنایه استاندار را باید متوجه مدیرانی دانست که در تغییرات و انتصابات خود نگاهی منافقانه دارند و افرادی را به کار می‌گیرند که یا رویکرد سیاسی خود و دولت کنونی ۱۸۰ درجه متفاوت است و اصولاً این دولت را قبول ندارند.

علاوه بر انتصابات برخی کم کاری و رها کردن کار و فعالیت و به نوعی فیتیله کار را کشیدن با نگاهی به مسائل و مقاصد سیاسی مد نظر استاندار بود، کلانتری به همه مدیران توصیه کرده تا پایان دولت با قدرت به خدمت به مردم ادامه دهند، غیر از این باشد و سیاسی کاری باشد ضمن برخورد و عزل ، شرایط بدی برای آینده این دست مدیران رقم زده می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=339633
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما