سه شنبه 24 فروردین 1400 - 10:42

مواظب این چهره‌ها در انتخابات شورای شهر یاسوج باشید!

به زودی و در خردادماه انتخابات ششمین دوره شورای شهر برگزار می‌شود.

به گزارش *بویـرنیـوز* ، همواره یکی از نقدها به انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد رأی بر اساس مسائلی به جز شایستگی هاست، بی راه نگفته ایم اگر بسیاری از انتخاب ها به ویژه در شورای شهر را به مسائل طایفه ای و برخی پول پاشی ها ربط دهیم.

سرانجام انتخابات طایفه ای و سیاسی همین بود که تاکنون دیده ایم، در نهایت شورا جایی شده است برای برخی تسویه حساب ها و جنجال ها، در نهایت همین حواشی هم وقت شورا و مردم را گرفت و مانع از اضافه شدن چیز ارزشمندی به شهر شده است.

 *چهره های خطرناکی که باید از ورودشان به شورا ترسید!* 

برخی ها اما منافعی دارند که می‌طلبد به شورای شهر ورود کنند.نمونه استفاده سوء از جایگاه شورا را در گذشته دیدیم، استفاده برخی از اعضاء و آشنایانشان از منافع خاص را مردم به نظاره نشستند.

جای سوال باید باشد شورایی که در نهایت حقوق ناچیزی را عاید افراد میکند و از نظر اجتماعی هم در تراز و مقایسه با دیگر مشاغل و جایگاه‌ها آنچنان مهم نیست، چرا یک نامزد حاضر می‌شود میلیاردی هزینه کند؟!

هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد برای یک حقوق ناچیز و جایگاهی که اثرگذاری اجرایی آنچنانی هم ندارد اینهمه پول هزینه شود.

به گزارش بویرنیوز، به زودی گزارش های بیشتری از این دست اتفاقات و مسائل نامزدهای شورای شهر را برای مردم اطلاع رسانی میکنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=338893
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باید شهردار و حامیانش در شورا تا ابد الدهر جوابگوی این همه سهل انگاری و کم کار در شهر باشند

  2. ناشناس گفت:

    درود بر شرفت بویر عزیز

  3. یاسوج گفت:

    ای کاش عملکرد این دوره شورا و شهردار مشخص می شدچپ

  4. باقرپور گفت:

    سلام. وقت بخیر
    باتشکر از مطالب خوب سایت بویرنیوز.
    در گذشته تاکنون اثبات شده که اکثریت شوراها ، بعد از اتمام مسئولیت صاحب املاک،ویلا و…(ثروت) شدند ، ازطرفی نزدیکان اونا ، جاهای مختلف پُست گرفتند و جایگاه اونا ، کلید حل مشکلات نورچشمی هایشان در ادارات بوده….. ولی عجیبه که چرا انسان های شریفی ، با وعده های این جماعت ، به استقبال آتش جهنم می روند….
    مطمئن باشید هر کسی را انتخاب کنید، در عملکرد اون شخص، چه ثواب چه گناه شریک هستید!!!!!!! اول خدا بعد رای خودتون وانتخاب خودتون

  5. علی گفت:

    بنام خدا یکی از بیخود ترین کاری که در کشور ایجاد شده همین شورا هاست بخصوص در شهرها ،عده ای با وروود به شورا کار چاق کن میشوند وپولهای کثیف زیادی را به جیب زده ومجوز های غیرقانونی صادر میکنند.

دیدگاه شما