جمعه 13 فروردین 1400 - 23:28

درخشنده پور: به هیچ‌ عنوان نامزد انتخاب پیش روی بویراحمد نخواهم شد/نگاهم در گچساران به اجماع اصولگرایان است/معتقدم اگر رئیسی حضور در انتخابات را بپذیرید رئیس جمهور بعدی ایران است

«بویـرنیـوز» – نستور درخشنده پور که اصالتاً اهل بویراحمد است، در روزهای قبل با حضور در گچساران و ثبت نام در انتخابات میان دوره این شهرستان سر و صدای زیادی به پا کرد.

درخشنده پور از نامزدهای انتخابات بویراحمد بود و یکی از رقبای جدی نماینده کنونی به ویژه در بخش هایی از بویراحمد و دنا به شمار می‌رفت اما رد صلاحیت مانع شد.

او سپس به حمایت از نادر منتظریان؛ گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا پرداخت.

در ادامه گفت و گوی این نامزد جدی انتخابات میان‌دوره گچساران و باشت با سایت خبری تحلیلی بویـرنیـوز را می‌خوانید:

چرا گچساران؟

بنای من در گچسارن تفاهم با اصولگرایان است، حضور من بنا به درخواست این جریان بود.

اگر‌چه بنا دارم تا پایان در انتخابات میان دوره گچساران و باشت بمانم اما نگاهم به اجماع جریان انقلابی و اصولگرا است.

آیا با نگاه به انتخابات آینده بویراحمد و گرفتن تایید صلاحیت برای آینده آمدید؟

بنده در هیچ صورتی نامزد انتخابات بویراحمد در دوره آینده نخواهم شد.

چه گچساران بمانم و چه نمانم، چه تایید شوم و چه نشوم در انتخابات آینده بویراحمد، دنا و مارگون شرکت نخواهم کرد.

حتی اگر بگویند به جای منتظریان شما بیاید باز هم در انتخابات بویراحمد ورودی نخواهم کرد.

با تمام توان از نامزد نهایی جریان انقلابی حمایت می‌کنیم، ما در رأس جریانی هستیم که آقای منتظریان نامزد آن بود و با وجود فعالیت کم توانست نتیجه قابل توجهی بگیرد.

اگر اصولگرایان فردی به جز منتظریان را بخواهند ، چه می‌کنید؟

بحث گزینه دیگر مطرح نیست، گزینه دیگری باشد هم تابع جریان انقلابیون هستیم.

نمی‌خواهیم کاندید لحظه آخری که نقد جدی هم به جریان انقلابی است وجود داشته باشد. گزینه بویراحمد و دنا برای دور بعد هم در زمان مقرر و مناسب قطعی به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

رد اعتبارنامه نماینده گچساران و باشت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اگرچه به تمام کم و کیف های ریز پرونده اشراف کامل ندارم اما به هر حال همه باید پایبند به قانون باشیم.

نظر شما درباره انتخابات آینده ریاست جمهوری چیست؟

به نظرم آیت الله رئیسی می‌آید، تنها نقطه مشترک و اتحاد آفرین جریان اصولگرایی نیز رئیسی است.اگر گزینه ای جز ایشان بیاید گزینه متحد و مشترک و قابل قبول همه نخواهد بود.

به نظرم پیروز انتخابات آینده ریاست‌جمهوری «رئیسی با شانس بالاتر» یا «لاریجانی با شانس کمتر» است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=338563
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیر احمد گفت:

    سلام و خسته نباشید ‌.دکتر درخشنده پور‌ از مدیران توانمند در حوزه راه و شهرسازی کشور است. بینش مدیریتی و توان ایشان در تمام مسائل سیاسی و اجتماعی و اقتصادی بر همگان پوشیده نیست ‌.ایشان با اینکه با چند ین سال فاصله از کارهای اداری دور بودند در سال ۹۷ مدیر برتر اقتصادی وزارت راه شدند ‌.این نشان از بینش مدیریتی نهادینه شده در وجود ایشان دارد ک در هر جایی ک باشند و قرار بگیرند قطعا از بن بست نجات پیدا خواهد کرد .بودن ایشان در انتخابات گچساران به آرای خاکستری ک چشم به غلام تاجگردون داشتند فرصت خواهد داد که به ایشان بعنوان یک مدیر برتر اجرایی و اقتصادی که بتواند جای حاج غلام را برایشان‌ پر کند نظر داشته باشند و از پیوستن این آرا در سبد‌ اصلاح طلبان جلوگیری کند ک قطعا ب نفع جریان اصول گرای گچساران خواهد بود‌..درخشنده پور‌ در گچساران اکر تایید شود قطعا آرای طوایف بویراحمد ی در گچساران را ک سالهای دور شهردار جوانی‌ در آنجا بود و ارتباطات خوبی با مردم این مناطق و گچساران داشت را نیز بدست‌ بیاورد.نیروهای موحد در گچساران را نیز درخشنده پور‌ را از حلقه یاران بسیار نزدیک موحد میدانند و رای آنها نیز کمی‌ ب سمت ایشان خواهد غلطید‌..مهمتر اینکه با تایید صلاحیت درخشنده پور‌ ایل تامرادی ک بزرگترین طائفه و جمعیت را در استان‌ دارا هستند قطعا برای حمایت از ایشان جنب و جوش های لازم را خواهد داشت ‌.و روشنفکر برای خلاص شدن از حضور آینده درخشنده پور‌ در بویراحمد بعنوان رقیب جدی ایلی‌ خود و جلوگبری از جذب ریزشهای‌ خود بسمت درخشنده‌ پور‌ در پست پرده‌ از حضور ایشان در گچساران خوشحال و چ بسا‌ حمایتهای لازم را بکند تا از کابوس حضور درخشنده پور‌ در بویراحمد جلوگیری کند‌.در آخر ایشان با این سوابق علمی و مدیریتی بنظرم در هر جایی از استان حضور پیدا کند رقیب جدی برای دیگران خواهد‌ بود‌.‌..

دیدگاه شما