چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 8:02

تنور داغ انتخابات در گچساران و باشت/ یک روحانی و یک بانو نام نویسی کردند/اگر به جای تاجگردون بودم 10 برابر بیشتر کار میکردم!

حجت‌الاسلام عبدالمجید کرمی و پریوش نقدی معاون سابق بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری گچساران، نامزد انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شدند.

به گزارش بویرنیوز، تنور انتخابات در گچساران هر روز گرم تر می شود، چهره های جدید با حضور در فرمانداری ضمن ثبت نام از مشکلات و وعده ها می گویند.

پریوش نقدی معاون سابق بهزیستی استان نخستین بانویی است که در انتخابات میان دوره گچساران حضور یافته، او از ایل قشقایی است.

حجت‌الاسلام کرمی هم از دیگر نامزدهای میان دوره انتخابات گچساران است، او میگوید برای زدودن بی عدالتی در ارائه خدمات به میدان آمده است.

به گفته او تاجچردون جایگاه خوبی داشت اما نتوانسته از قدرتی که داشته (هم جایگاه خوب و هم همسویی دولت با او) به درستی برای مردم بهره ببرد، کرمی می گوید اگر به جای تاجگردون بود 10 برابر بیشتر از او کار میکرد.

حجت الاسلام کرمی میگوید اگرچه اقای تاجگردون فرد توانمندی بود ولی انتظار می رفت ایشان بیشتر از توانمندی شان استفاده کنند. کسی که وزرا در برابر وی خضوع می کردند، ولی آیا درست است که 40 خانوار از یک روستا نان خوردن ندارند، نان قرض می کنند، 40 خانوار گفتند ما به شما رای می دهیم در صورتی که به ما کمک کنید بدهکاری مان را به نانوایی بدهیم.

به گزارش بویرنیوز، قطعاً ورود فولادی وندا میتواند به جذابیت انتخابات در این حوزه بیفزاید، چرا که اگر قشقایی های گچساران و باشت این دوره بخواهند نامزد منتسب به خود را به مجلس بفرستند معادلات انتخابات برای تاجگردون و سید قدرت حسینی پیچیده می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=338496
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دکتر غلامرضا تاجگردون هم باید ثبت نام کند . اعتبارنامه دکتر تاجگردون تنها به دلایل حزبی و سیاسی رد شد اما شورای نگهبان هیچ کدام از ایرادات نمایندگان مجلس به وی را قبول نداشت . انتخابات بدون دکتر تاجگردون اصلا هیچ معنایی ندارد

  2. ناشناس گفت:

    به عمل کار برآید نه به سخن

  3. نغشناس گفت:

    حاج اقات کرمی

  4. مرتضی گفت:

    حاج آقا کرمی مردی شفاف و باصداقت – کاربلد – پیگیر- و مؤمن و متعهد است اهل لاف زدن و خالی بندی نیست

دیدگاه شما