یکشنبه 8 فروردین 1400 - 9:49

معاونت پشتیبانی سازمان امور دانشجویان کشور به یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج رسید/+عکس

طی حکمی از سوی دکتر مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر سید فردین تقی زاده به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب شد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، متن حکم انتصاب دکتر تقی زاده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر سید فردین تقی زاده

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه یاسوج

با اهدای سلام

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب می شوید.

رجاء واثق دارم که بر اساس راهبرد های دولت تدبیر و امید و اهداف، خط مشی های سازمان و برنامه های عملیاتی آن معاونت و همکاری کلیه همکاران در جهت ایجاد وحدت رویه و ارتقاء و تعالی هر چه بیشتر امور پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان با رعایت مقررات و ضوابط، گام های مؤثر و مفیدی برخواهید داشت.

توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام شایسته مأموریت محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

دکتر تقی زاده مدیرکلی امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و مسئولیت معاونت های امور دانشجویان ، برنامه ریزی و معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویان را در کارنامه اجرایی خود دارد.

گفتنی است پیش از این مهندس علی پرهیزکار مسولیت معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان را بر عهده داشت که به افتخار بازنشستگی نائل شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=338421
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید بهادر موسوی مطلق گفت:

    دایی جان تبریک

  2. باعرض تبریک وارزوی موفقیت روزافزونتان وتوجه ویزه به مجموعه د انشگاه یاسوج

دیدگاه شما