یکشنبه 8 فروردین 1400 - 8:45

ثبت نام از داوطلبان میان دوره مجلس شروع شد/هوای گچساران انتخاباتی شد

آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم

🔹ثبت نام از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 امروز آغاز شد.

به گزارش بویرنیوز، گچساران و باشت از مدتی پیش با وجود وضعیت قرمز و محدودیت های کرونایی شاهد برگزاری نشست های متعدد انتخاباتی بود.

در میان گزینه های مطرح انتخابات میان دوره گچساران نام «سید قدرت حسینی» ، «ساسان تاجگردون» ، «اردلان زینل زاده»، «عبد الرحیم رحیمی» بعنوان معروفترین ها به چشم می‌خورد.

افراد دیگری مثل علیمراد جعفری و ریحان محمد پور نیز به چشم می‌خورد.

در ادامه باید دید آیا افزود منتسب به جریانات سیاسی می‌توانند با تعامل به بک گزینه واحد برسند و یا شاهد حضور همه افراد مطرح از هر دو طیف و گرایش فکری هستیم.

نماینده سابق گچساران تصمیم حمایت از یک‌ گزینه خاص را و رحیمی فرماندار گچساران تصمیم به حضور قطعی در انتخابات را به نتیجه خرد جمعی موکول کرده‌اند.

اگر با روند کنونی و با فرض تایید صلاحیت همه نامزدها جلو برویم شاید بتوان گفت دو قطبی حسینی – تاجگردون باز هم تشکیل می‌شود.

در صورتیکه در جبهه مخالف زینل زاده و حسینی بتوانند اجماع کنند نیز شرایط انتخابات این حوزه قطعاً با گذشته تفاوت خواهد داشت، برای تحلیل بهتر باید منتظر تصمیم نهایی گزینه های مطرح این شهرستان ماند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=338417
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گچساران وبویر احمد گرمسیری بابا کلان گفت:

    اگر اقای زینل زاده به اقای جعفری نننپیوست بزرگترین ضرر میکند واز بویر احمد جدا میشود این یک نصیحت به اقای زینل زاده استن

دیدگاه شما