چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 10:58

بازار مرغ در کهگیلویه و بویراحمد آرام شد/عرضه خارج از چرخه مرغ زنده همچنان هست

بویرنیوز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: صف مرغ جمع شده و آرامش به بازار مرغ این استان برگشت.

سید حشمت الله صمیمی دوست روز سه شنبه، سوم فروردین ماه ۱۴۰۰ در حاشیه بازدید از بازار مرغ شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: جهاد کشاورزی میزان تولید مرغ هر واحد مرغداری را دارد و این سازمان تا کشتارگاه بر روند کار نظارت دارد.

وی اظهارکرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز از کشتارگاه تا بازار و شبکه توزیع نظارت می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همه مرغ تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در خود استان توزیع می شود و قیمت هر کیلوگرم این مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شد.

صمیمی دوست تصریح کرد: مابقی مرغ مورد نیاز استان که از استانهای همجوار تامین می شود بر حسب تقاضا به قیمت هر کیلوگرم به طور میانگین ۲۴ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین هر کیلوگرم مرغ منجمد به قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار استان توزیع و عرضه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: محدودیتی برای خرید مرغ وجود ندارد اما از مردم انتظار داریم به اندازه مصرف خریداری کنند و احتکار خانگی پرهیز نمایند.

صمیمی دوست تاکید کرد: صف خرید مرغ در سطح استان جمع شده و آرامش به بازار مرغ برگشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، دادستان مرکز استان، بسیج اصناف و سپاه پاسداران در روزهای آینده بازار مرغ استان کهگیلویه و بویراحمد متعادل تر می شود.

به گزارش بویرنیوز، در روزهایی که بازار مرغ در یاسوج با چالش جدی همراه بود تمام مرغ فروشی های حاشیه شهر مرغ زنده توزیع میکردند و همچنان هم فعالند، این مرغ ها البته به صورت بهداشتی کشته و پرکنی نمی‌شوند و برای سلامت مردم می‌توانند خطرآفرین باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=338322
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    پس کو؟؟؟؟؟؟؟؟ دروغ

  2. همشهری گفت:

    سلام.
    لطفا بیشتر تو شهر بچرخید و اطلاعات رو بالا ببرید آخه واسه یه مسئول خوب نیست تناقض گویی کنه

    من واسه خودتون گفتم

  3. مهدی گفت:

    البته که وقتی مرغ رو کیلویی ۲۶ تومن میخری همه چی آرومه.شما سازمان صمتی ها اصلا به خودتون سخت نگیرید.چون جیب ملت ته کشیده و چیزی تهش نمونده.

دیدگاه شما