سه شنبه 3 فروردین 1400 - 21:40

اتهام زنی تاجگردون به چند شخصیت در خصوص مسأله افزایش قیمت بنزین/ مردم فرد دو رو را به خوبی می‌شناسند (+سند)

در روزهای اخیر سخنان تاجگردون در خصوص افزایش قیمت بنزین موجب حواشی زیادی شد.

به گزارش بویرنیوز ، غلامرضا تاج‌گردون با اتهام زنی به برخی نمایندگان از جمله وکیلی و مطهری، مدعی دو رویی آنان در مسأله بنزین شده است.

غلامرضا تاجگردون، درباره افزایش قیمت بنزین و حوادث آبان ۹۸ در گفت و گو با اعتماد گفت: ما گاهی دو رویی را در دو جریان سیاسی کشور شاهد هستیم که یکی از مصادیقش در ماجرای بنزین بود. من رئیس کمیسیون تلفیق بودم. تقریبا تمام آنان که با افزایش قیمت بنزین مخالفت کرده بودند در کمیسیون تلفیق پیشنهاد افزایش قیمت بنزین را داده بودند. از راست مثل امیرآبادی فراهانی و پژمانفر گرفته تا چپ چپش مثل آقای مطهری و وکیلی. همه این مطالبه را داشتند فقط تفاوت در روش‌ها بود و البته قیمت‌ها. تنها ۲۰ یا ۳۰ درصد با این مساله مخالف بودند. این‌ها نتوانستند به توافق برسند، ولی جای دیگر به توافق رسید.

اما این ادعای تاجگردون کجایش می‌لنگد؟!

افزایش قیمت بنزین از سوی دولت مطرح شد، آنطور که دولت گفته مجوز افزایش سالانه را داشته درحالیکه به گفته مجلسی ها تنها در سال ۹۶ این مجوز را داشته که به دلایل سیاسی و انتخابات به این مسأله ورود نکرد و آن را اعمال نکرد و در نهایت در اقدامی نسنجیده به یکباره افزایش ۲ هزار تومانی در هر لیتر بنزین را در سال ۹۸ نهایی کرد که منجر به تظاهرات و نگرانی های شدید مردمی هم شد.

بیشتر بخوانید(اخباری در خصوص این موضوع که دیدنشان خالی از لطف نیست):

تحلیل دکتر وکیلی از افزایش قیمت بنزین، مبلغ یارانه چقدر باید باشد؟

وکیلی: عارف نمی‌آید/ اگر پیام صریح رهبری نبود، افزایش قیمت بنزین با طرح سه فوریتی نمایندگان متوقف می‌شد/حساسیت بی‌خودی روی اشتغال فرزندان مسئولان ایجاد می‌کنیم

چه کسی بنزین را گران کرد؟

افزایش قیمت این بار دیگر از کانال مجلس عبور نکرد و اگرچه چند بار صرفاً از باب مشورت موضوع در مجلس طرح شد، اما با مخالفت نمایندگان روبرو شد و در نهایت این بحث از کانال سران قوا پیگیری شد.

در جلسات سران قوا یکی از اضلاع ماجرا مجلس بود که تاجگردون هم به نمایندگی از مجلس حضور داشت و در نهایت با موافقت سه حوزه دولت، قوه قضاییه و مقننه افزایش بنزین نهایی شد.

اتفاقاً دکتر وکیلی یکی از مخالفان جدی این طرح بود و شب گرانی بنزین در توییتی نوشت«معیشت آسیب دیده مردم و شانه های خمیده آنان تحمل تصمیمات شوک‌آور را نخواهد داشت بنابراین انشالله فردا به اتفاق همکاران با تصویب طرحی سه فوریتی، وظیفه نمایندگی خود را انجام خواهیم داد.» که البته در ادامه به دلایلی با این طرح برای مراقبت از داشته های کشور و جلوگیری از چوب حراج زدن به منابع حیاتی کشور در عمل مجلس سکوت کرد.

به گزارش بویرنیوز، عجیب است تاجگردون خود را به ندانستن زده و یا شاید میداند و برای حضور در عرصه رسانه ای خود را به هر آب و آتشی میزند و مطالبی بی پایه را مطرح می‌کند که چند روزی سرتیتر خبرها باشد.

پی نوشت:

البته ناگفته نماند فردی که در کهگیلویه و بویراحمد به دو رویی شهره است مشخص است کیست!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=338305
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیر گفت:

    احسن حرفه ای کوتاه مختصرومستند به این میگن رسانه واقعا تاج زده به سیم آخربی مهابا اتهام زنی می کند

  2. میثم گفت:

    تاجگردون یه زمانی قدرت داشت.. الان دیگه بین من و اون هیچ فرقی نیست… نیخا مطالبشه چاپ کنی بویر عزیز
    بیخیال

  3. کار شناس گفت:

    آقای تاجگردون چرا همان موقع و همان روزهایی که این اتفاق افتاد حرفی نزدی و حالا که دستت از همه جا کوتاه شده حرف می زنی کسی حرف شما را باور ندارد.

  4. ناشناس گفت:

    اتفاقا تاجگردون با این ادعاهای جدیدش دست خودشو رو کرده و میشه نتیجه گرفت چقدر دو رنگ بوده و شاید هم بوی کباب جدیدی به مشامش رسیده

  5. ناشناس گفت:

    بدبختی ملت از زمانی شروع شد که تاجگردون کمیسیون را به دست گرفت وهر کاغذی را امضا می کرد بخش عظیمی از بدبختیهای فعلی وقبلی ما ندانم کاری ها وسهل انگاریهای لیشان بوده است

دیدگاه شما