پنجشنبه 28 اسفند 1399 - 11:31

فرمانده کل سپاه در سی‌سخت: از روز اول پیگیری وضعیت مردم بودم/همه مسئولان پای کار آمدند/استاندار:سی سخت را آباد شده تحویل دولت بعد می‌دهیم(+عکس)

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز وارد شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا شد تا از نزدیک روند بازسازی و خدمات‌رسانی به مردم زلزله زده شهرستان دنا را ببیند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه یک سری کمک‌هایی با هدف آسان‌تر کردن زندگی زلزله‌زدگان دنا ارسال می‌کند.

به گزارش بویرنیوز، سرلشکر حسین سلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از سفر به شهرستان زلزله‌زده دنا بررسی مشکلات لحظه‌ای مردم است.

وی با تاکید بر این که دغدغه آسان‌تر شدن زندگی مردم در این شرایط را داریم، افزود: امیدوارم با ارسال شدن برخی کمک‌های سپاه و بسیج شاهد گره‌گشایی از مشکلات مردم باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز کرد: امیدوارم سپاه و بسیج بتوانند با این کمک‌ها تا حدودی باری از مشکلات مردم بردارند و گره‌گشایی شود و زندگی آنان آسان شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: مردم در نطام جمهوری اسلامی ولی نعمت ما هستند ما نوکر و خادم مردم هستیم در شهر سی سخت در شامگاه ۲۹ بهمن آرامش و آسایش مردم سی سخت بهم خورد، خانه های مردم خراب شد و شرایط دشواری ود ولی سربازان این مردم آنها را تنها نگذاشتند، فرمانده سپاه در لحطه اول در منطقه حضور یافت و همه مسئولان نیز حضور داشتند و کار امداد و نجات و ستاد اسکان اضطراری تعبیه شد.

حسین کلانتری بیان کرد: مردم سی سخت به خاطر اینکه حاضر نشدند اقوام و همشهریان خود را تنها بگذارند در مکان های اضطراری ما حضور نیافتند و عمق احساسات و روابط عاطفی را در اینجا مشاهده کردیم.

وی افزود: وزیر کشور نیز دستور ویژه رسیدگی داد و دولت نیز ۴۳۰ میلیار تومان اعتبار و تسهیلات برای این زلزله قرار داد.

نماینده ویژه رهبری در بیاد مسکن به شهر سی سخت آمده و پیام دلگرم کننده رهبر انقلاب را به مردم سی سخت ابلاغ کرد که باعث مسرت و امیدافرینی در بین مردم شد.

۶ هزار درخواست تشکیل پرونده داشتیم و دولت قصد دارد تا پایان کار خود در تیر ماه کار ساخت و سازها در سی سخت را به پایان برساند.

وی ضمن تبریک به فرمانده جدید خاتم الانبیا گفت: سردار خرم دل و تیپ ۴۸ فتح هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و سنگ تمام گذاشتند، تیپ ۴۸ فتح ظرفیت های بالقوه ای دارو و جا دارد تقویت شود و در بحران های استان خصور بسیار خوبی داشته است.

همه پای کار بودند، در اقدامات خوب نیروی انتظامی باید گفت اول زلزله ای است که بعد از یک ماه حتی یک سرقت هم گزارش نشده است.

همه مسئولان کشور در راس مقام معظم رهبری پیگیر مشکلات مردم سی سخت بودند، مردم سی سخت همکاری خوبی داشتند و واقعا مردم شریفی هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: سیسخت را بازسازی شده تحویل دولت بعد میدهیم ودولت بعدی دغدغه سیسخت را نداشته باشد.

سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان در این آیین ضمن خیرمقدم به تشریف فرمایی فرمانده کل سپاه که امروز در جمع مردم سی سخت حضور دارند و فرمانده جدید قرارگاه خاتم الانبیاء و همه حاضرین در این برنامه اعیاد شعبانیه و فرارسیدن روز پاسدار را تبریک گفت.

سردار خرم دل با بیان اینکه سال آینده بی شک از ساخت وسازهای صورت گرفته در سی سخت افتخار خواهیم کرد، گفت : شهادت می دهم به عنوان نماینده فرمانده سپاه کشور که همه مسئولان و دستگاه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد پای کار بوده اند، و این آرامش حاکم بر شهر نتیجه همین همکاری و تعامل است،تاکنون یک سرقت صورت نگرفته است که نشان از امنیت ایجاد شده توسط نیروی محترم انتظامی و فرمانده محترم آن در استان بوده است.

وی افزود: تیپ ۴۸ فتح در این زلزله حماسه آفرید ، قرارگاه خاتم الانبیاء با تاکید سردار محمد نیروهای تخصصی و ماشین آلات خور را اعزام کرد.

سردار خرم دل ادامه داد: از ساعت اولیه زلزله فرمانده کل سپاه با تماس ها و پیگیری های خود در جریان امور بودند و مرتبا پیگیری می کردند و این نظم و انظباط حاکم بر فضای شهر و کمک رسانی های به موقع نشان از حضور به موقع سپاه و دستگاه های خدمات رسان استان در سی سخت داشته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=338062
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مستاجر گفت:

    دولت ومسوولین فکری هم به حال مستاجرین بکنندوفردابازکبکشون عده زیادی خروس میخونه وسودای سوئیت دادن دارند.نذارندبازاین شهرهردم بیل بشه

دیدگاه شما