چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 8:08

انتقاد نمایندگان کمیسیون عمران مجلس از عدم حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه/+چند نکته

روز گذشته جلسه جمع بندی سفر اعضای کمیسیون عمران در حالی برگزار شد که استاندار بعلت حضور با چند میهمان کشوری در حال سرکشی از مردم سی سخت بود.

به گزارش بویرنیوز، همین عدم حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد دلیلی شد تا اعضای کمیسیون عمران او را مورد انتقادات جدی قرار دهند و حتی پای سوال از وزیر کشور را هم وسط بکشند!

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت در این جلسه از حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: شایسته بود که حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه حضور می‌داشت. نمایندگان مجلس به احترام مردم شهر زلزله زده سی سخت به این استان سفر کرده‌اند و بنابراین باید استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه حضور پیدا می‌کرد.

وی گفت: این بی احترامی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید در این جلسه حضور پیدا می‌کرد و حرف‌های ما را می‌شنید.

حسین پور تاکید کرد: انتظار داشتیم استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه بود این گلایه ما را به ایشان برسانید هر کاری داشتند باید می‌آمدند و گزارشی به ما می‌دادند.

وی گفت: ۱۴ نفر از نمایندگان خدمت مردم این دو شهرستان آمدند به نظر می‌رسد استاندار باید در این جلسه بودند مکاتبه‌ای داشتیم آقای قالیباف تاکید کرد ما اینجا باشیم، دغدغه «چه عضوی به درد آورد روزگار را داشتیم» گلایه شدید داریم و طرح سؤال از وزیر کشور خواهیم داشت هر چند سفر آقایان اوحدی و مخبر جای خود را دارد.

در ادامه احمد دنیامالی نماینده بندر انزلی به شدت از حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: حتماً طرح سئوال از وزیر کشور را در دستور کار می‌دهیم.

وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر مردم سفر کرده‌اند و باید استاندار در جلسه می‌بودند.

دنیامالی در ادامه افزود: در این جلسه رئیس کمیسیون عمران، 20 نفر از نمایندگان مجلس، آقای کریمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای اینکه دردی از این مردم بکاهند به این استان سفر کرده‌اند. و اصلاً قابل قبول نیست که او در این جلسه نباشد. این جلسه از سفر آقای مخبر، و سایر مسئولان اهمیت بیشتری داشت.

سید البرز حسینی یکی دیگر از اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز از نبود استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گلایه کرد و اظهار داشت: منتقد به حضور مسئولان به خصوص استاندار در این جلسه و همچنین بازدید هستیم.

و اما ضمن تشکر ویژه از حضور شما نمایندگان محترم در این شرایط کرونایی و اهمیتی که برای سی سخت و مردمش قائل شدید،  چند نکته:

* اگر هدف نمایندگان محترم مردم و کمک به شرایط زلزله زدگان است که نباید از عدم حضور استاندار ناراحت شود چرا که در این جلسه علاوه بر معاون استاندار همه مدیران استانی دست از کار کشیده و در جلسه حضور داشتن، پس گوش شنوا بسیار بوده است.

* اگرچه نقدهای زیادی به استاندار وارد است اما به هر ترتیب در زلزله سی سخت شبانه روز در کنار مردم بوده و هست.

* از طرفی وظیفه استاندار همراهی با مسئولان در این منطقه است کما اینکه در خصوص خود شما نیز از دم فرودگاه به استقبالتان آمد.

* نکته دیگر مطرح کردن سوال از وزیر کشور است، زینده خود شما نیست همچون کودکان قهر کنید و بخاطر مساله ای که چندان محلی از ناراحتی و شکوه ندارد بخواهید از یک وزیر سوال کنید، اینطور شأن مجلس را به تمسخر گرفته اید/ بله اگر کمکی نشد و برای عدم رسیدگی و بی تفاوتی مسئولان وزیری را مورد سوال قرار دهید آن وقت نماینده خوب و قابلی هستید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=337516
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناصر گفت:

    ببینید این یک روال در کل کشور هست که هر مقام یا مسئولی وارد هر استان میشود میهمان استاندار اون استان هست مثلا اگر وزیری وارد بک استان میشود میهمان مدیر کل مربوطه نیست وعلی الاصول استاندار بعنوان نماینده عالی دولت در استان به استقبال می رود وقطعأ وقتی حدود بیست نماینده به احترام مردم شریف استان و کمک به شهر سی سخت وارد استان میشوند انتظار دارند استاندار اون استان از آنها را همراهی کند.

  2. دنا گفت:

    اینا خودشون دنبال یه بهانه می گردنند که بعنوان اهرم فشار ازش استفاده کنند

  3. زنبور گفت:

    مگه شما از نمایندگان انقلابی نیستید ، اگر هستید چرا قهر و تهدید می کنید، مگه برای رضای خدا کار نمی کنید،پس چرا منم منم می کنید ، وطیفه شما انجام نطارت و گزارش به مجلس است

  4. ناشناس گفت:

    ای مجلس خش هم نونه هی چی کنه

  5. آزادی گفت:

    نمایندگان حتما به دعوت نماینده بویراحمد و دنا اومدن و همینکه نماینده در جلسه شان حضور دارد کفایت میکند . اگه بدنبال کمک به مردم هستند بسم اله و گرنه بهانه گیری بیش نیسن .

  6. محمد گفت:

    سلام به همه نمایندگان محترم لطفا سیره زندگی معصومین را الگوی خود قرار دهید برای کمک نیازی نیست که کسی همراه شما باشد اگر واقعا دلسوز مردم هستید بروید در مجلس بودجه یا طرحی برای مقابله با بلا یایی طبیعی تصویب کنید نه اینکه اگر یک مسئول استانی باشما نیامد از موقعیت خود استفاده کنید ویک وزیر را برای اینکه استاتدار در جلسه با شما نبوده مورد سوال وهجمه قرار دهید در اخر من خود منتقد دولت هستم اما نه در هر چیز پیش پا افتاده ای

دیدگاه شما