شنبه 2 اسفند 1399 - 21:07

انتقاد هدایت خواه از برخی قضات و وکلا/ +پاسخ رئیس دستگاه قضا

ستار هدایتخواه در نشست جمعی از نخبگان و اقشار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس قوه قضائیه گفت: گاهی از رفتارهای قضات، وکلا و کارشناسان در صیانت از حقوق بیت المال بوی تبانی استشمام می‌شود و انتظار داریم دستگاه قضا به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش بویرنیوز،وی خواستار حمایت از نیروهای مطالبه‌گر، دانشجویان انقلابی و گروه‌های مطالبه‌گر در استان کهگیلویه و بویراحمد شد و خاطرنشان کردگفت: آیت الله رئیسی، سوت زنی را برای مقابله با فساد مطرح کردند که امید می‌رود نیروهای مطالبه گر مورد حمایت قرار بگیرند.

مُخبر اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات درون استان گفت: در حوزه صنعت خیلی از واحدهای تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل یا نیمه تعطیل هستند و ۵۰ درصد شهرک‌های صنعتی همین وضعیت را دارند و نماد صنعت این استان، یعنی کارخانه قند یاسوج را به تعطیلی کشاندند.

هدایت‌خواه به روند ناسالم واگذاری‌ها در بخش‌های مختلف، معوق ماندن پتروشیمی دهدشت، ابهام جدی در پتروشیمی گچساران، عدم توجه به بخش تعاون اشاره و یادآورشد: سهل انگاری و تبانی در واگذاری‌ها، حریم رودخانه‌ها، زمین‌های مارگون، اندرسا و دشتک سی‌سخت باید مورد توجه جدی دستگاه قرار گیرد.

وی طولانی شدن برخی پروژه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله؛ پروژه‌های آبرسانی به لیکک و بقیه مناطق استان یادآور و تصریح کرد: شرایط کنونی برخی از این پروژه ها بسیار نگران کننده است.

این فعال فرهنگی و سیاسی اصولگرا، بکارگیری بدون ضابطه نیروها در ادارات استان و روابط ناسالم در سیستم اداری استان کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر مشکلات کنونی این استان برشمرد.

هدایتخواه گفت: حل مشکل جمعه بازار شهر یاسوج و حواشی آن یکی دیگر از مواردی می باشد که نیاز است مورد توجه قرار بگیرد و این یک معضل شهری و اجتماعی است

وی تاکیدکرد که در حوزه فرهنگ نیز تَرک فعل توسط مدیران این حوزه دیده می‌شود.

آیت الله رئیسی در پاسخ گفت: آقای هدایت خواه سخنان خوبی داشتند، بنده یادداشت کردم سرفصل ها را یادداشت کردم ، برای بررسی موضوعات باید به صورت مشخص و مصداقی موارد را به دست بنده برساند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=337410
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    پیگیری مشکلات شهرستان ها با نماینده ها و سازمان های مربوطه هست !
    مگر در تعطیلی صنعت ،آبرسانی به لیکک و مشکل جمعه بازار یاسوج هم فساد یا ایراد قضایی وارد هست که ایشان با رئیس دستگاه قضا مطرح کرده اند!

  2. زنبور گفت:

    آقای هدایتخوه نماینده آقای رئیسی ورئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان ( در زمان تولیت آقای رئیسی) ورئیس نیروهای انقلاب در استان در بخشی از سخنانش در جلسه نخبگان استان مطرح نمود که در بکار گیری نیرو در ادارات بدون ضابطه عمل شده است در حالیکه در دور دوم نمایندگی ایشان بیشترین تعداد نیروها ( دختر وپسر)بدون ضابطه بکار گرفته شدند وهمان افراد امروز به نیروهای انقلاب مشهورند وتعدادی هم بدون صلاحیت علمی در همان دوره ودور رئیس جمهوری احمدی نژاد برای دکترا معرفی شدند که مجموعه این افراد در کشور به یک معضل تبدیل شد که این افراد هم از اطرافین اقای هدایتخواه بودند

  3. پاتاوه ساکن سیسخت گفت:

    کاملآباحرفهای دکترهدایت خواه موافقم.بیاییدببینیداطراف سیسخت واندرساودشتک وخاری دون و….جاهای دیگه چه زدوبندهایی شده.یک جایی دست نخورده مانده و۱۰۰متران طرف ترکشت وکلبه و…..هرادم عاقلی ببینه ته قضیه رامیخونه….دستگاه قضایی کشوروکارشناسان زبده قوه قضاییه ازتهران بیایندومو راازماست بکشندبیرون🤔

  4. مستاجرسیسخت گفت:

    بیاییدوببینیدچه قیمتهایی امسال خونه هارارهن واجاره داده اند….مصوبه دولت هم برای تمدیدقولنامه هاصلآازطرف بنگاهها ودادگستری سیسخت اجرایی نمیشه….حجت الاسلام رییسی خودت به داد این مردم نگون بخت برسید….قهروغضب زمین راهم دیدیدوبرگردیدبه اصول اخلاقی واسلامی….

  5. ناشناس گفت:

    اموال آقای هدایت خواه شفاف سازی شد؟

  6. علی گفت:

    درود بر هدایت خوا خودت فقط لیا قت و صداقت داری که این درد دل های مردم بزنی درود اگر کسی انتقادی دارد حسادت دار

  7. ناشناس گفت:

    کاش زمانی که آقای هدایت خواه خودش بدون ضابطه نیرو در ادارات جذب میکرد و بدون ضابطه افراد معلوم الحالی رو بورسیه میکرد آیت الله رئیسی حضور داشتند و جلوی ایشان را میگرفتند

  8. کاش دکترهدایت خواه یک ماه زودتر حاج نادر منتظریان را معرفی می کرد افسوس

  9. ناشناس گفت:

    احسن به اقای هدایت خواه.ایشون حرف حق را بیان کردند

دیدگاه شما