دوشنبه 27 بهمن 1399 - 19:12

رئیس دستگاه قضا به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند/+جزئیات

رئیس قوه قضائیه در بیست و دومین سفر استانی، در پایان هفته جاری به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رود.

به گزارش بویرنیوز، رئیس قوه قضائیه در بیست و دومین سفر استانی خود، پایان هفته جاری در رأس یک هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، قرار است که در این سفر ‌علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات قضائی و حقوقی این استان، حضور در شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد، با نماینده ولی‌فقیه در استان و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=337186
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. با سلام امیدواریم که حضرت ایت الله رییسی وحضور ایشان در استان ک.ب که یک فرد واقعا تک وظلم ستیز است وعدالت مهور اولا پای افراد سست ایمان که بخاطر منفعت شخصی انها که در ادارات ودادگاههای استان مثل زاحلو خون مردم مستضعف استان را میمکند وبا اعمال نفوذ ورابطه وبخاطر پول حقهای زیادی را پایمال نموده اند ویا سر در منابع ملی کرده اند وکوه وجنگلهای بلوط را بصورت گروهی وسازمان یافته واگزار به زمین خواران میکنند بدون هیچ واهمه ای واین منابع زیبا را تخریب ویا ویلا سازی میکنند دست انهارا بصورت جدی رو کند وحرفها ومستندات موجود را ببیند نه اینکه مانند مسیولین دیگر فقد بصورت خصوصی وتشریفاتی نگزارند حرف وحقوق حقه مردم عادی را از ایشان سلب کنند وبدون برخورد با مسعولین تماع استان را ترک کنند با احترام وارزوی برخورد قاطع وعدالت محور

دیدگاه شما