یکشنبه 12 بهمن 1399 - 10:45

پروازهای هفتگی فرودگاه یاسوج تکمیل می شود/ پرواز ایرباس ازسه شنبه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل پروازهای هفتگی فرودگاه یاسوج خبر داد.
به گزارش بویرنیوز، حسین کلانتری پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: برنامه ارتقای پروازهای فرودگاهی استان هدفگذاری شده است.

کلانتری تصریح کرد: سه‌شنبه هفته جاری نخستین پرواز شرکت هواپیمایی معراج با هواپیمای ایرباس از تهران به یاسوج انجام می‌شود.

کلانتری با اشاره به رایزنی‌ها برای بهبود وضعیت فرودگاه یاسوج، گفت: سه برنامه برای توسعه ظرفیت‌های فرودگاه یاسوج دیده شده است.

استاندار گفت: بر همین اساس تکمیل پروازهای هفتگی، افزایش مسیرهای پرواز و آیتم دیگری که بعداً به اطلاع مردم خواهم رساند، مورد توجه است.

وی افزود: پرواز از فرودگاه یاسوج و گچساران به مشهد و کیش نیز در دستور کار است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=336919
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهدی گفت:

    چه کار خوبی.پروازها بیشتر بشه باعث توسعه استان میشه.مشروط بر این که پروازها قیمتشون برای همه قشرها بصرفه و فقط برای ماموریت رفتنهای نامدیران نباشه.

  2. ناشناس گفت:

    امیدواریم مثل سایر مراکز استان ها،حق حقه مردم استان احیا شود و مردم بتوانند با پرواز به مشهد مقدس هم پرواز داشته باشند.استان ما به شدت همچنان در حوزه زیرساخت ها و امکانات و تجهیزات مهندسی و فنی راه و ترابری و جاده ای و آموزشی و علمی امدادی بهداشتی و درمانی و حوزه امنیت اجتماعی و حوزه رفاه اجتماعی و سلامت اجتماعی و تقویت بخش های محرومیت زدایی و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و حوزه زیرساخت های الکتریکی و الکترونیکی و برق در کشور عقب افتاده است.

دیدگاه شما