یکشنبه 12 بهمن 1399 - 9:49

نظر ستار هدایتخواه در مورد نامزد نظامی انتخابات ریاست جمهوری

نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد (اصولگرایان) با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز؛ ستار هدایتخواه رئیس شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: فشارهایی که در مناطق محروم و کوچک با تغییر دولت‌ها و سیاست‌ها به وجود می‌آید کل زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی گفت: در این سال‌ها شنیده‌ایم و می‌بینیم در فضای جریان‌ها و گروه‌ها و افراد حضور در عرصه جهاد و روحیه جهادی داشتن را به عنوان ضد ارزش می‌دانند و بحث نظامی و نظامی‌گری را مطرح می‌کنند در حالی که این‌ها مجاهد هستند و مجاهدان را خداوند فضیلت بخشیده و پاداش عظیمی برای آن‌ها در نظر گرفته است.

این چهره شاخص نیروهای انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حالی که در خانه نشستن ضد ارزش است و یکی از کارهایی که توسط رسانه‌های دشمن و عناصر داخلی صورت می‌گیرد جای ارزش و ضد ارزش را تغییر می‌دهند و به خورد مردم می‌دهند که انحراف بزرگی است.

هدایتخواه تاکید کرد: باید در این انتخابات برنامه محور باشیم دولت کنونی نشان داد که هیچ برنامه‌ای ندارد باید نیروهای انقلاب با برنامه باشند و فقط رفقا به کار گرفته نشوند. امروز کشور نیاز به کسانی دارد که نگاه انقلابی داشته باشند و کاردان و معتقد باشند.

وی گفت: تیمی که بیاید چه کسای باشند موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه شورای ائتلاف قرار گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=336914
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    حرف حق زدن……… واقعا عالی گفتند

  2. مرتضی گفت:

    بنده قبلا و چند دوره مرتب از دکتر محسن رضایی حمایت کرده ام ولی حتی به عنوان یک لر دیگر ایشان را حمایت نمی کنم بخاطر این که امثال هدایتخواه بخاطر منافع شخصی خود کنار ایشان هستند و ایشان به مردم منطقه عمدا ضربه زده اند
    والسلام

  3. ناشناس گفت:

    زمانی که نماینده مجلس بودی فقط هوای رفقات رو داشتی و فقط رفقات رو سفارششون رو میکردی حالا چی شده به فکر بقیه هم افتادی البته دیگه باید هم دست به هرکاری بزنید برای رای البته مهره سوخته ای مثل تو دیگه حرفش خریداری نداره.

  4. ناشناس گفت:

    مجاهد 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  5. هموطن گفت:

    تو یکی ازرفیق نا رفیق حرف نزن باعث بدبختی شهرما تو وحسینی بودید نخود هرآش تودیگه مهره سوخته هستی چقدرشکست این بار هم شکست میخوری

دیدگاه شما