پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 19:34

توجیه عجیب معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای تغییر نامحترمانه یک فرماندار

جمالی؛ معاون سیاسی استانداری با اشاره به اینکه جماعت قابل توجهی بر مبنای احساس حرکت می‌کنند مشکل هم ایجاد می‌کنند، افزود: افراط و تفریط‌های در جامعه از شاخص‌های اصلی این قضیه هستند.

باید فرمانداری انتخاب می‌کردیم که جانبدارانه نسبت به فرد گروه یا جریان حرکت نکند، تجربه، علم و تدبیر و اقتدار لازم داشته باشد بنابراین در این راستا به آقای اتابک رسیدیم.

اما چند نکته قابل توجه:

اولاً این جابجایی به صورتی نامحترمانه و در حالیکه فرماندار سابق به استقبال میهمانان ملی رفته بود صورت گرفت، اخلاق و انسانیت حکم میکرد که به فرماندار این مسأله و جابجایی او اطلاع رسانی می‌شد، این شیوه اگر عادی شود قطعاً سنگ بنای ناپسندی را در استان سبب می‌شود، هر چند با نگاهی به اظهار فضل های معاون سیاسی استاندار این دست اقدامات را هم غیر عادی نکرده است.

اگر اینطور است که شما می گویید قطعا در انتخابات گذشته این شهرستان مشکلاتی بوده و تخلفاتی جدی بوده که شما دست به این تغییر زدید درحالیکه انتخابات از نظر شورای نگهبان سالم برگزار شده و اصل انتخابات و برگزاری آن بدون اشکال بوده، مگر اینکه نظر جناب جمالی و کلانتری مغایر با شورای نگهبان بوده است!

از طرفی خوان پایه که منصوب خود کلانتری بود جالب است که به مهره های خودتان هم بی اعتمادی و یا اینکه از ابتدا برای راضی کردن فلان نماینده تن به این انتصاب دادید که در هر دو صورت باید تاسف خورد.

از سویی خود اتابک نیز به یکی از نماینده های کهگیلویه نزدیک بود اما به عقیده شما او فرماندار خوبی بوده پس دلیل نمی شود حامی یک نماینده بودن دروازه ای برای تخلفات گسترده انتخاباتی است، در حالیکه نهادهای نظارتی خوبی در استان داریم که مورد وثوق همه هستند و اجازه تخلفات را نمی‌دهند.

به گزارش بویرنیوز، اگرچه تغییرات امری عادی و مرسوم است اما احترام به افراد درواقع احترام به جایگاه های مهم آنهاست و اگر اینطور بی محابا ارزش و احترام یک فرد را نشانه بروید نباید خودتان را هم مصون از رفتار اینچنینی بپندارید، به هر روی امیداوریم تغییرات اخیر در راستای خواست و برای مردم بوده باشد نه غیر آن!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=336091
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تامین گفت:

    این آقا دل پر خونی از لرها در استان فارس داره داره تلافی می کند

  2. تنها و منتظر گفت:

    متاسفانه در جوامع امروزی آنهایی که به لحاظ مالی سرشار و غنی اندبه دنبال پُست و مقام وسرکوب کردن همنوع خودهستند ونسبت به مشکلات مردمی که اکنون بار تحریمها وگرانی ها کمرآنها را شکسته است بی تفاوت هستند،کاش به جای اینهمه دغدغه برای پُست ومقام تلاشی برای برطرف کردن مشکلات مردم انجام می دانند که خدمت به خلق الله بالاترین عبادتهاست.مطالب و درددلها زیاد است اما جایی باید درد دل کرد و فریاد زد که فریادرسی باشد.

  3. زنبور. گفت:

    گفتمان ورفتار اقای جمالی نشانه اجرای سیاستهای یک گروه خاص سیاسی است وشخص آقای استاندار باید جلوی اینگونه عملکردها را بگیرد وگرنه تاثیر سوئ این رفتارها ممکن است عواقب نامطلوبی دراستان بدنبال داشته باشد

  4. عزت الله گفت:

    آقای کلانتری. مثل ژاندارمهای قدیم که در مناطق دور افتاده فرمانده پاسگاه اون قسمت بود. و بخاطر عدم دسترسی و آگاهی مردم نقش یک خان دولتی را بازی می‌کردند.. هر چند با اون فرهنگ و امکانات نهایت تلاش به هر روشی برای ایجاد امنیت در منطقه را انجام می‌دادند. . استاندار هم از ضعف مدیریت دولت و هم ازضعف نمایندگان تقریبا همان خان ژاندارم منطقه شده. هر چند خانپایه همچنین ماموریت‌های برای تاجگردون انجام دادند

  5. ناشناس گفت:

    همه ی تغییرات دراستان سیاسی وهمه دریک طیف هستند@ومهم اینجاست که اصلاح طلبان درهم ریختند وهیچ اعتمادی به نیروهای اصلی خودهم ندارند.

  6. علی گفت:

    خوش ای بر وخوش ای دوزه تابینم دسش بی کی ایا بالا

  7. ندای وحدت گفت:

    عدم اطلاع به جناب خان پایه جای نقد دارد.
    مهندس خان پایه شایسته اند…

    اما اقای جمالی در مجموع نشان داده اند عدالت و مظلوم نوازی برایش اهم است.
    اجرای انتخابات سالم در بویراحمد و دنا نام نیک ایشان را برای همیشه ماندگار خواهدکرد

  8. ممو گفت:

    گرچه شیرازیا با لرها بد هستند وسایه شون را با تیر میزنند وشکی نیست که جمالی جایگاهش بعنوان معاون سیاسی در این استان ظلم بوده وهست
    ولی از زاویه دیگر به موضوع نگاه کنیم اقای خوان پایه در حد فرماندار و اونم شهری مثل گچساران نبوده و نیست و خدایی هم حقش نیست ولی بهتر بود خبرش میکردند

  9. دنا گفت:

    اقای جمالی دستورات ذاکانی عمل می کنه

  10. اشنا گفت:

    فردا روزی هم نوبت خود ایشان هست. اسیاب به نوبت

دیدگاه شما