سه شنبه 16 دی 1399 - 21:38

آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای انتصاب معاون عمرانی تحت فشار است؟/گزینه بومی یا غیر بومی، ترجیح کدام است

چند ماهی از خداحافظی فیلی از معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد میگذرد.

به گزارش بویرنیوز، مهندس عزیز فیلی پس از حدود ۲ سال و ۱۰ ماه سکانداری معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اوایل آبان ماه از استان خداحافظی کرد.

از آن زمان تاکنون مهمترین معاونت استانداری خالی مانده و با سرپرست اداره می شود، مسأله ای که اتفاقاً نقد جدی دلسوزان استان و رسانه‌ها را هم در پی داشته است.

اما چرا هنوز استاندار برای انتصاب فردی در این جایگاه اقدام نکرده است؟

حسین کلانتری به دنبال انتصاب فردی بومی برای معاونت عمرانی خود است.

منطقی ترین مسأله هم همین گزینه به نظر می رسد چرا که مدت زیادی از دولت باقی نمانده است و اگر فردی غیر بومی به استان بیاید تا ظرفیت ها را بشناسد، با پروژه ها و مسائل و مشکلات آنها آشنا شود خود پروسه ای چند ماهه می شود که به پایان دولت میخورد و عملاً ضربه اصلی را استان می خورد.

در این بین اما برخی شنیده ها از دخالت ها و فشارهایی از بالا برای دادن این جایگاه به فردی غیر بومی و از استان های جنوبی شنیده می شود، و گفته می شود این فشارها و اصرارهای هم بر خلاف نظر استاندار می باشد و دلیل طولانی شدن روند انتخاب و انتصاب فردی برای این جایگاه نیز همین امر است، مسأله ای که هنوز استاندار به آن واکنشی نشان نداده است.

به گزارش بویرنیوز، مردم فردی غیر بومی را در این شرایط برای این جایگاه نمی‌پذیرند چرا که نیک می دانند در همین استان افراد شایسته و توانمند زیادی هستند که آشنا به پروژه های عمران و توسعه هم هستند و دلیلی نمی بینند مهمترین معاونت استانداری در این وقت کوتاه تا پایان دولت به فردی واگذار شود که کمترین شناختی از استان و پروژه هایش ندارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=335724
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما