شنبه 13 دی 1399 - 9:21

کلانتری قبل و بعد از جمالی!/افول ملموس استانداری کهگیلویه و بویراحمد

با آمدن جمالی بعنوان معاون سیاسی، استانداری کهگیلویه و بویراحمد شاهد تحولاتی جالب شد.

به گزارش بویرنیوز، قبل از آمدن جمالی به کهگیلویه و بویراحمد، عملکرد حسین کلانتری به نحوی بود که از نگاه مردم او در زمره یکی از پیگیر ترین استانداران استان به شمار می رفت.

کلانتری هم ارتباط بی حاشیه با مدیران داشت و نقطه نظراتش مطابق با خواست مردم بود، او در عین ارتباط خوب با همکارانش در استانداری و سایر دستگاه ها و البته نقدهای منصفانه و مودبانه و به دور از جنجال، به جد پیگیر امورات مردم بود.

 

با آمدن جمالی اما تغییراتی در ارتباط استانداری با مدیران رخ داد.

چند اظهار نظر عجیب معاون سیاسی استانداری که البته او بعداً به توجیه گفته هایش مطالبی را مطرح کرد، سوژه رسانه ها شد.

آز اینجا بخوانید:

چند نکته در خصوص سخنان دور از ادب معاون به اصطلاح امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد!/+فیلم

اظهارات تازه معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص باورهای دینی مردم و خودکشی در استان!

در کنار این اظهارات که نشان از عدم شناخت درست از فرهنگ مردم کهگیلویه و بویراحمد است، ارتباط نامناسب با مدیران هم روی دیگر سکه است.

انتقادات جمالی و سپس جابجایی برخی مدیران این ذهنیت را برای مردم به وجود آورده که قدرت در استانداری در دست جمالی است.

در خصوص خداحافظی معاون عمرانی سابق استانداری به دلیل اختلاف عقیده اش با جمالی هم زمزمه های جدی وجود دارد، فیلی از معاونین خوب استاندار بود که به صورت ناگهانی از استان خداحافظی کرد.

همچنین زمزمه های استعفای برخی مدیران مجموعه استانداری و ارتباط آن با جمالی هم مسأله ای است که اخیراً برخی رسانه ها به آن پرداختند.

با وجود اهمیت معاونت عمرانی اما در اقدامی عجیب همین معاون سیاسی می شود سرپرست معاونت عمرانی، اقدامی که عملاً نشان از بی اهمیتی به پروژه های عمرانی است شاید استاندار این را نپذیرد و توجیه هم داشته باشد اما عدم انتصاب معاون عمرانی این مسأله را به ذهن تبادر می‌کند که عمران و توسعه هم اکنون اولویت دست چندم شده است.

از این بدتر انتصاب معاونت سیاسی در این حوزه است که شایعات و گمانه زنی ها از دخالت های بیجا و بیش از حد معاون سیاسی در امورات استانداری را تقویت می‌کند.

به هر ترتیب قطعاً میتوان کلانتری را به دوران قبل و بعد از جمالی تقسیم کرد و آنچه عیان است نمره کلانتری بعد از جمالی متفاوت از قبل خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=335623
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باسلام وقتی عده‌ای در داخل استان کهگیلویه و بویراحمد وتوابع آن نوکر ومخبر مرکز نشینان می شوند نیروهای غیر بومی بر نخبگان سياسيون بومی استان ومردم محروم آن حکومت می کنند با تنگ نظری زیر پای همدیگر خالی می کنند نیروهای نخبه‌ها وسیاسیون بومی استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان های محروم توابع آن با وحدت دست چاپلوسان استان را رو کنند وخود خدمت به این مردم محروم استان را بدست بگیرند از هر گروهی و جناحی و طایفه ای که باشند

  2. ناشناس گفت:

    با سلام
    بنده هم کاملا با بیانات شما موافقم. متاسفانه سعی می کند در تمام اموری که مرتبط و غیرمرتبط با خودشون هست دخالت کند و معمولا نظرات کاملا غیر تخصصی و غیرمرتبط می دهد. با توجه به جلسات زیادی که با ایشان و اقای مهندس فیلی داشتم انصافا خیلی خیلی تفاوت هست بین این دو !!

  3. ناشناس گفت:

    فکر نکنم اقای فیلی عملکرد چندان مفیدی داشته،قطعا بایستی مدیران تغییر کنند،اتفاقا آقای جمالی فرد واقع نگری هست،هر چند بایستی در حمایت از ماندن مدیران نالایق تجدید نظر نماید

دیدگاه شما