شنبه 6 دی 1399 - 9:41

سرعت گرفتن انتصابات در کهگیلویه و بویراحمد در ماه های پایانی دولت؛ شایستگی فدای فامیل‌گرایی

گروه سیاسی –  تا پایان دولت تدبیر و امید زمان اندکی باقی مانده.

به گزارش بویرنیوز، تا اردیبهشت و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زمان زیادی نمانده است و دولت روحانی به پایان فعالت 8 ساله خود نزدیک می شود.

به طور طبیعی در این مدت کم مدیری در استان ها تغییر نمی کند و کار طبق روال خود به پایان می رسد مگر آن که حادثه خاصی منجر به تغییر و تحول مدیریتی در اداره ای شود.

اما این روزها شاهد برگزاری جلسات تودیع و معارفه رسمی و غیررسمی زیادی در کهگیلویه و بویراحمد  هستیم و گویی که دولت جدیدی مستقر شده و به طور کامل در حال چینش نیروهای خود است.

هر چند کلانتری در ماه های ابتدایی حضور خود در استان از قاطعیت بالایی برخوردار بود و اجازه دخالت به نمایندگان در انتصابات را نمی داد اما در چندماه اخیر وضع فرق کرده و نقش نمایندگان در انتصابات کاملا پررنگ است.

انتصابات نه بر مبنای قرابت سیاسی با دولت حاکم بلکه قرابت فامیلی و هواداری با نمایندگان تعریف شده و در برخی ادارات همه سمت های اداری به یک عده خاص تعلق گرفته است.

ادامه این روند نگرانی ها در خصوص آینده استان را بیشتر کرده و دغدغه توسعه استان را به حاشیه برده است، امید است تا دیر نشده فکری برای این وضع شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=335445
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    علی برکت اله

  2. همشهری گفت:

    دیگه تمام شد انتصابات جایی نمانده که کسی به فکر باشه .هرکس خربزه خورد حالا بایدپایه لرزش بنشینه.

  3. ارشاد گفت:

    اقای نماینده سردسیر عملکردت خیلی با بیانات زیبایت در منازل و گردهمایی های خصوصی شما فرق دارد . خیلی زود رو کردید. متاسفم

  4. رضا گفت:

    خدا رحمت کند دقیقا درست فرمودید

  5. محمد گفت:

    با سلام، خداوکیلی ماها چقد ساعیم هر نماینده ای اول چینش فامیلی و طایفه ای را سر لوحه کار خودش قرار میده بعد اگه نوبت به من و تو میرسه، آخ و بخت عسکر ککا

دیدگاه شما