سه شنبه 25 آذر 1399 - 21:43

معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنان یک پا در هوا/برای انتصاب مصلحت مردم را بینید نه رضایت فلان نماینده و معاون

عزیز فیلی از آبان ماه گذشته کهگیلویه و بویراحمد را ترک کرد.

به گزارش بویرنیوز، عزیز فیلی با سکانداری احمدی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد به استان آمد، او مدیری کم‌حرف بود اما به قول مدیران استان گره گشای خوبی بود برعکس اینکه سخنران قابلی نبود.

با آمدن کلانتری برخی ها گمان بر حذف فیلی می‌کردند اما استاندار جدید هم به صراحت از ماندن معاون عمرانی گفت و اتفاقا او را فردی قوی می‌دانست.

فیلی اما در نهایت آبان ماه سال جاری شال و کلاه کرد و از استان رفت.

برخی ها خداحافظی یکباره او را اختلافاتش با معاون سیاسی استاندار بیان میکنند،موضوعی که البته هیچگاه اشاره و تایید رسمی نشد و خود فیلی هم پرده از رفتنش برنداشت.

در نهایت اما بحث جالبتر انتصاب معاون سیاسی بعنوان سرپرست معاونت عمرانی است.

اینکه مهمترین معاونت یک استانداری این روند را طی می کند ابدا صورت خوبی برای خود استاندار ندارد.

بسیاری این مسأله را بی تفاوتی به مقوله عمران می دانند و برخی هم میگویند با روند کنونی بودجه و اقتصاد پول و پروژه ای فعال نیست و عملاً چندان کارایی نمیتوان برای معاون عمرانی هم متصور بود.

به هر ترتیب استاندارد کهگیلویه و بویراحمد باید به این مسأله پایان دهد و با انتصاب فردی توانمند فارغ از فشارهای اطرافیان خود و البته نمایندگان، فردی را در راین جایگاه بگذارد که بتواند گره ای از عمران و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد باز کند و لااقل تسهیل کننده دستگاه ها و امورات ریز و درشت عمرانی باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=335160
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    اگه تونستن مشکل چندین ساله آسفالت خیابانها رو حل کنند، باقی مشکلات عمرانی این شهر رو هم حل میکنند.
    البته بنده که به این افراد در شهرداری و استانداری هیچ امیدی ندارم.

دیدگاه شما