پنجشنبه 6 آذر 1399 - 7:35

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

دانش پایه رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد شد.

بویرنیوز– طی حکمی از سوی ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، روح‌الله دانش پایه به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

دانش پایه جایگزین رحیم امین زاده رئیس فعلی این دانشگاه شد.

بخشی از سخنان رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان در مراسم معارفه اش:

همه عزیزان نیک می‌دانید دانشگاه محور توسعه و پیشرفت هر جامعه و کشور است چرا که تأمین نیروی متخصص و کارآمد جهت توسعه و پیشرفت محصول دانشگاه است و هر جا که با معضلات و مشکلات جامعه با نگاه علمی برخورد شده است نتایج مطمئن و قابل قبولی حاصل شده است.

با توجه به انتظارات به حق و هوشمندانه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در باب علم و پژوهش، همه ما اعضای جامعه علمی کشور و وظیفه داریم با تلاشهای مضاعف خود از مرزهای کنونی دانش عبور کرده و به قله‌های بالای علمی جهانی دست پیدا کنیم. الحمدلله به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگ بنای انقلاب علمی در کشور گذاشته شده و بسترهای لازم جهت رشد و شکوفایی علمی ایجاد شده است و آنچه وظیفه و رسالت ذاتی دانشگاهیان است این هست که دانشگاه را به دانشگاه‌های مهارت‌محور تبدیل کنیم که نیروی انسانی متخصص با مهارت بالا تربیت کنیم که نیازهای حوزه صنعت و دیگر حوزه‌ها را رفع کنند.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان یک دانشگاه مهارت محور و کارآفرین افق‌های وسیعی برای توسعه آبادانی و پیشرفت این مرز و بوم دارد و انشاءالله همه تلاش خواهیم کرد که به این افق‌ها دست پیدا کنیم و نقش مهم و پررنگی در مسائل علمی و صنعتی کشور داشته باشیم.

لازم میدانم از حسن نیت و اعتمادی که مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و در رأس آن ریاست عالیه دانشگاه جناب آقای دکتر صالحی و معاونت‌های محترم ایشان تقدیر و تشکر داشته باشم،

امیدوارم انتخاب بنده باعث همگرایی و ایجاد روحیه وحدت در راه خدمت به جامعه در این مکان علمی باشد. و بتوانیم به یاری خداوند متعال و تلاش همه همکاران و اعضاء محترم هیئت علمی این دانشگاه گام‌های تأثیرگذار و جاویدانی در این دانشگاه برداریم.

استفاده از تمام ظرفیت‌های انسانی، احترام متقابل و همکاری و همراهی مثبت البته در چارچوب قوانین و مقررات، نظم و انضباط شفافیت و تعامل سازنده با همه دستگاهها و نهادهای اجرایی استان از جمله دیگر دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر از جمله و رئوس فعالیتهای رسالت ذاتی بنده در این دانشگاه است و در این راه تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326783
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما