چاپ این برگه

واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در استان ۲۲۵ میلیارد تومان تسهیلات می‌گیرند

به گزارش بویرنیوز، پروانه نیک‌مرام ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت برای حمایت از واحد‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا، تسهیلاتی در نظر گرفته که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از این تسهیلات، 225 میلیارد تومان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی، تاکنون دو هزار و 447 واحد اقتصادی با اشتغال‌زایی سه هزار و 933 نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

نیک‌مرام مبلغ پرونده‌های معرفی شده به بانک‌های عامل را 39 میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: از این میزان، تاکنون حدود 222 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام واحد‌های آسیب‌دیده از کرونا برای بهره‌مندی از این تسهیلات تا 5 مرداد تمدید شده، عنوان کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌کنیم که این موضوع را در این چند روز در دستورکار قرار دهند تا بخشی از مشکلات واحد‌های اقتصادی استان برطرف شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ این تسهیلات برای تاکسی‌ها، 6 میلیون تومان و برای واحد‌های اقتصادی به ازای هر کارگر 12 تا 16 میلیون تومان تعیین شده است.

نیک‌مرام ابراز کرد: واحدهایی که دولت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل کرد به ازای هر کارگر 16 میلیون تومان و سایر واحدها به ازای هر کارگر 12 میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

 

تسنیم