شنبه 3 خرداد 1399 - 9:45

آیا کار از دست استاندار کهگیلویه و بویراحمد خارج شده؟/بی تفاوتی یا عدم اقتدار؟!

این روزها شاهد دخالت های نمایندگان مجلس در انتصابات در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

به گزارش بویرنیوز، اگرچه رویه نادرست نمایندگان قبل در دخالت در عزل و نصب ها و تحمیل نیروهای ضعیف همواره یکی از نقدهای مردم بود و صدالبته مورد نقد همین منتخبان جدید اما ظاهراً بازار دخالت ها در انتصابات دوباره شدت گرفته است.

نمایندگان برخی حوزه ها این روزها رایزنی های گستره ای برای انتصابات دارند و نیروهای خود را به مدیران تحمیل می کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در ابتدای حضورش و تا مدتی پس از آن از استقلال قوه مجریه استان و عدم سفارش پذیری می‌گفت و البته در احیای این نگاه اقدامات خوب و قابل تقدیری هم داشت اما ظاهراً این روزها ترجیح داده سکوت کند.

در این شرایط مدیران استان هم بنا به فشارهای وارده و عدم حمایت مناسب مجبور به باج دادن به نمایندگان شده اند.

قابل توجه استاندار هست که فقط نمایندگان تغییر داشته اند و دولت کنونی همچنان تا سال بعد در رأس امور است!

این بیخیالی به انتصابات افراد ناتوان و سفارش شده نمایندگان در استان قطعاً جایگاه دولت را تضعیف می کند و تصمیم گیری را از حیطه اختیار قوه مجریه به قوه مقننه موجب می شود که منطقی هم نیست.

به گزارش بویرنیوز، انتظار از استاندار برخورد و رسانه ای کردن این فشارها و نمایندگان پشت این اتفاقات است تا مردم از یک طرف به شفافیت در دولت امیدوارتر شوند، حمایت از مدیران رنگ و بوی جدی تر بگیرد و از طرفی نمایندگان خود را هم بهتر بشناسند!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319867
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسنی گفت:

    سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
    از تغییر ریاست دانشگاه چه خبر؟
    سرپرست دانشگاه بعد از یک سال هنوز به ریاست تبدیل نشده و بیش از یک سال خلاف است و باید یا تایید شوند یا فرد دیگری جایگزین شوند. با توجه به بحث پاییز و کرونا این کار باید زودتر صورت گیرد و گرنه در مهر با مشکل مواجه میشویم. خدا به دادمان برسد. باید یک نفر قاطع رئیس شود.

دیدگاه شما