دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 0:14

سوتی خبرنگار بی سواد مدعی افشاگری/خبرنگار دست نشانده به کاهدان زد!/ دستگاه های امنیتی ورود کنند+ سند

صبا آذرپیک این روزها اسناد بی اساسی علیه یکی از خوشنام ترین مدیران اقتصادی کشور منتشر کرده که نخستین سند آن از فیک بودن سندها و بی‌سوادی این خبرنگار حکایت دارد.

به گزارش بویرنیوز، صبا آذرپیک این روزها در حال لجن پراکنی علیه یکی از خوشنام ترین مدیران حوزه زاگرس است و با اسنادی فیک که اولین آن را هم منتشر کرده مدعی فساد در مجموعه تحت مدیریت وی شده است و علیرغم تکذیب صریح و قاطع باز هم وی با ادبیاتی زشت همان مطالب را تکرار می کند.

در خصوص اسناد او چند نکته قابل توجه است:

انتشار نامه درخواست قرارداد اطلاع رسانی یک شرکت با یکی از سایت ها اولین سند او است که آن را در کنار خبر بویرنیوز منتشر کرده است!!! اولاً مشخص نیست این نامه منتج به قراردادی شده باشد(تاریخ نامه هم جالب توجه است) و در ثانی سایتی که درخواست قرارداد داشته نه نامش بویرنیوز است و نه هیچ ارتباطی با بویرنیوز دارد.

همین یک سند او نشان داد آذرفیک آنچنان بی سواد است که حتی توانایی تشخیص دو سایت متفاوت را ندارد و قرارداد یک سایت را به انتشار اخباری در سایتی دیگر نسبت می دهد! گویا بدون مطالعه و حتی صحت و سقم سنجی صرفا به دنبال راضی کردن پشت پرده ای است که اتفاقاً اتاق فکر این اکاذیب هم هست!

انتظار از مسئولان نظارتی، بازرسی و امنیتی ورود به این موضوع و برخورد با کذب گویی و لجن پراکنی ها است و بدانید که صبر مردم برای بدنام کردن بهترین فرزندان آنها حدی دارد و تا دیر نشده باید به پشت پرده این فرد رسیدگی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319753
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیاوش گفت:

    این درخواست قرارداد هست و نه قرارداد. چون تو خبر نوشته اید قرارداد. از کجا معلوم که قراردادی بسته شده؟

دیدگاه شما