جمعه 26 اردیبهشت 1399 - 21:37

تمجید استاندار از شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد/افتتاح 110 میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب در آینده نزدیک

استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز از برخی طرح های حوزه شهرستان بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش بویرنیوز، دکتر حسین کلانتری در سفر یک روزه خود به لوداب، از بخش هایی از پروژه مجتمع های ابرسانی چین و لوداب بازدید و مدیران آب و فاضلاب استان گفت و گو کرد.

فیض اله پاسره؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از عزم جدی این شرکت برای آبرسانی به مردم در شرایط سخت کرونایی و ادامه دار بوده روند توسعه خطوط آبرسانی همزمان با این دغدغه گفت.

نگاه دولت به آبرسانی روستایی در سالهای اخیر ویژه بوده، قریب به ۱۰۰ میلیارد تومان در سالهای اخیر به آب روستایی استان از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داده شد که ماحصل آن اجرای ۱۸ مجتمع بزرگ آبرسانی با ظرفیت آبرسانی به ۴۸۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر بوده است.

بخشی از ثمرات این اقدام به زودی و با افتتاح ۱۰ پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان و بهره مندی قریب به ۱۰۰ روستا را در قالب پویش هر هفته الف ب ایران با حضور مسئولان وزارت نیرو، شاهد خواهیم بود.

پاسره بیان کرد:

در پویش هر هفته الف ب ایران، وزارت نیرو به دنبال امید آفرینی و رونق توسعه و آبادانی با فراهم کردن دو زیرساخت بنیادی آب و برق است و استان ما هم بی نصیب از این پویش نیست و به زودی در تابستان شاهد حضور مجموعه وزارت نیرو برای بهره برداری از طرح های صنعت آب و برق در استان خواهیم بود.

مجتمع های آبرسانی چین و چلوداب نیز دو تا از طرح های آبرسانی بزرگ بهره مند از اعتبارات صندوق توسعه ملی است.

دراین پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان در حال اجرا است و هدف گذاری آن آبرسانی به ۹۰ روستای منطقه با جمعیتی بیش از ۱۰ هزار نفر است.

اجرای ۲۴ مخزن ذخیره با حجم ۵۲۵۰ متر مکعب، ۸۶ کیلومتر خط انتقال و بهسازی چشمه و ایجاد ایستگاه های پمپاژ، بخشی از اقدامات اجرایی در این پروژه است.

روند توسعه خدمات در روستاها علیرغم تمرکز ما بر مدیریت عرضه و تقاضای آب بعنوان استراتژیک ترین محصول برای مقابله با ویروس کرونا ادامه دارد و در همه روستا های استان و به ویژه مناطق مورد نیاز به توسعه شاهد اجرای عملیات آبرسانی هستیم.

پاسره در ادامه به امید آفرینی این دست پروژه های توسعه ای برای روستاهای استان گفت و افزود:

یکی از اهداف بنیادی ما در اجرای پروژه های آب روستایی، توسعه زیرساخت آب در همه مناطق برای فراهم آوردن شرایط زندگی بهتر و جلوگیری از مهاجرت های بی رویه است.

مجموعه آب و فاضلاب استان همه مردم نجیب استان را شایسته بهترین خدمات می داند و فراتر از توان در شرایطی که همه واقف به مشکلات اقتصادی هستیم و فشار کرونا نیز بر آن اضافه شده، به دنبال توسعه طرح های آبرسانی است.

در ادامه دکتر کلانتری با تقدیر از خدمات آب و فاضلاب استان گفت: شرکت آب و فاضلاب از جمله دستگاه های پیشگام و پای کار استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما در یک جبهه باید با ویروس کرونا مقابله کنید و آب بعنوان مهمترین کالای مقابله با این ویروس را تأمین و به صورت مستمر در اختیار مردم بگذارید و از طرفی باید اقدامات توسعه ای در ای شهرها و روستاها را دنبال کنید که جای تقدیر از همه فعالان این بخش داریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319693
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ت گفت:

    آینده ای روشن در شرکت آب و فاضلاب استان
    درود

  2. ناشناس گفت:

    با وجود تمام مشکلات که ما از بی آبی می کشیم استاندار و بویر نیوز هر روز از ایشون تقدیر می کنن ، کاش می دیدین مرارت های ما رو ، یه دوست گفت کوچه تون رو بگین ما راهنمایی سعدی ها می شینیم، دیگه سعدی چند رو نمیگم ،خدایی اگه آب ما رو درست کرد مدیر لایق است ، سالهاست مشکل داریم واین مشکل برطرف نشده، بویر اگر شجاعت داری این پیام رو چاپ کن،افتتاح پروژه باید به حل مشکل مردم کمک کنه و اگر افتتاحی نتیجه نده سودی نداره، دوباره میگم بویر اگه چاپ کنی شجاعت داری،نمی دونم چرا اینجور مطالب رو چاپ نمی کنید

  3. ناشناس گفت:

    ناشناس محترم
    شهر یاسوج مشکلات زیادی دارد،
    شما که خودتون می‌ گویید سالها ،چرا این همه سال حل نشده
    این آقا که کمتر از یک سال مدیر شهری است
    یه پیام بهش بده اگر خل نکرد
    بعد قضاوت شما درسته

دیدگاه شما