شنبه 20 اردیبهشت 1399 - 0:40

دوئل تاجگردون و شهردار گچساران وارد فاز تازه ای شد/از اتهام مالی گرفته تا منت گذاری بر سر مردم/+جزئیات

دوئل تاجگردون و شهردار گچساران وارد فاز تازه ای شد.

یه گزارش بویرنیوز، در ابتدا غلامرضا تاجگردون متنی را به شرح زیر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: فردی با یک دو چرخه آمده تو شهرداری و الان ماشین میلیاردی دارد.

قابل توجه؛ برخی از اسناد گذشته خیلی جالبه، دو برگ سند از گذشته سال چهل و هفت شهرم دوگنبدان را ببینید. اولی اینکه از کجا آورده‌ای. تمام کارکنان شهرداری (برگه همه کارکنان آن سال موجود است) یک فرم از حقوق و زندگیشون مشخص میکنن تا آگه مالشان زیاد شد بگن از کجا آورده‌اند.

نه اینکه طرف با یک پراید که چه عرض کنم دوچرخه اومده تو شهرداری یا ارکان شهرداری الان ماشین میلیاردی داره و چند پلاک زمین و آپارتمان و بگذریم، ده‌ها بند و بست با این و اون و کارهای مردم را معطل میکنن و کسی ازشون سؤال نمیکنه که آقا جان از کجا آورده‌ای و اگر هم سؤال بشه که معلومه چکار میکنن. سند دوم هم خیلی جالب است که آخر سال شهردار و رییس انجمن شهر کل کارهای سال انجام شده را به مردم گزارش میدن. حجم کارها و دقت را ببینید.

اون موقعها خبری از قیر مجانی و پول آلایندگی و پول مفت نفت و این موارد نبود. حالا تصور کنید چرا یهویی یک نفر صاحب اینهمه مال بشه و تازه فرار به جلو کنه و حرفهایی بزنه که خودش هم میدونه مردم باور نمیکنن. این دو سند که البته سندهای دیگری هم هست سندهای تلخی هستند در مقایسه با واقعیت امروز ولی باید بپذیریم.

و اما شهردار گچساران هم ساکت نماند و مواردی را در پاسخ خود به تاجگردون منتشر کرد که جای تأمل دارد:

مسعود ظفری شهردار دوگنبدان با انتشار مطلبی از تاجگردون خواست تا چالش «از کجا آورده‌ای؟» را بپذیرد و لیست اموال و دارایی‌های خود و تاجگردون در معرض بررسی نهادها و عموم مردم قرار بگیرد.

به گزارش کبنا، متن شهردار دوگنبدان به شرح زیر؛

مردم شریف دوگنبدان؛

روز گذشته مطلبی از سوی «جناب آقای تاجگردون» پیرامون شبهات مالی در شهرداری با این ادبیات مطرح گردید:

(دو برگ سند از گذشته سال چهل و هفت شهرم دوگنبدان را ببینید. اولی اینکه از کجا آورده‌ای. تمام کارکنان شهرداری (برگه همه کارکنان آن سال موجود است) یک فرم از حقوق و زندگیشون مشخص میکنن تا آگه مالشان زیاد شد بگن از کجا آورده‌اند. نه اینکه طرف با یک پراید که چه عرض کنم دوچرخه اومده تو شهرداری یا ارکان شهرداری الان ماشین شهرداری داره و چند پلاک زمین و آپارتمان و بگذریم دهها بند و بست با این و اون و کارهای مردم را معطل میکنن و کسی ازشون نمیکنه که آقاجان از کجا آورده‌ای اگر هم سؤال بشه که معلومه چکار میکنن) در فضای مجازی منتشر گردید.

حال که جناب تاجگردون علاقه مند به شفاف سازی هستند و چنین اتهامی را وارد نموده‌اند، اینجانب با کمال میل و برای تنویر افکار عمومی ایشان را دعوت به اجرای طرح (از کجا آورده‌ای؟) که سالیان سال می‌باشد در قوه قضائیه مطرح می‌باشد دعوت می‌نمایم و امیدوارم ایشان این چالش را بپذیرند که لیست اموال و دارایی‌های اینجانب به عنوان شهردار و جناب تاجگردون در معرض بررسی نهادهای ذیربط قرار گیرد و نتیجه نیز به مردم که ولی نعمت این انقلاب می‌باشند اعلام گردد.

سوالی که اکنون مطرح می‌شود این است که با توجه به اعلام امادگی اینجانب برای بررسی این مساله آیا خود حاضر به پاسخ به دعوت چند ماه پیش موسسه دیدبان شفافیت با محوریت جناب احمد توکلی پیرامون شبهات موجود در خصوص جناب تاجگردون شده‌اند یا خیر؟

گرچه شنیده‌ها حکایت از عدم حضور ایشان جهت شفاف سازی دارد!

چرا که قاعدتاً داشتن ماشین چند میلیاردی و منزل شخصی چند ده میلیاردی در تهران خود مستلزم ارائه توضیحاتی خواهد بود، هرچند که همانگونه که خود در مطلبشان بیان نمودند (کسی سوالی ازشون نمیکنه که آقاجان از کجا آورده‌ای اگر هم سؤال بشه که معلومه چکار میکنن) و در بخش دیگری بیان داشتند (… حالا تصور کنید چرا یک نفر یهویی صاحب این همه مال بشه و تازه فرار رو به جلو کنه و حرفهایی بزنه که خودش هم بدونه مردم باور نمیکنن.)

بنابراین این انتظار می‌رود اگر کسی سوالی در این خصوص از ایشان پرسید در جواب فقط به این بسنده نکنند که ما خودمان از قبل پولدار بوده‌ایم! و زایش مال داشته‌ایم! چراکه مصداق عینی فرار به جلو خواهد بود و توهینی بزرگ به شعور مردم است.

بنابراین اینجانب آمادگی خویش را جهت بررسی تمام اموال و دارایی‌های خود و حتی تمام اعضای خانواده‌ام در قبل و بعد از دوران تصدی سمت شهرداری دوگنبدان را اعلام می‌دارم و امیدوارم که دستگاهای متولی این مساله را جهت بررسی در دستور کار قرار دهند و نتیجه حاصل از آن را بدون هیچ ملاحظه کاری و برای ثبت در تاریخ به مردم اعلام نمایند.

در پایان با توجه به اینکه این بار هم باز به بهانه‌ای بحث حق آلایندگی نفت و قیر مجانی و … که از خدمات این نظام به مردم می‌باشد را مطرح نمودند، لازم به ذکر است هرچند قبلاً نیز در این خصوص توضیحاتی به مردم داده‌ام، اما اگر قیری به صورت مجانی داده شده تنها مختص گچساران نبوده و به تمام شهرها و شهرداریهای استان اختصاص داده شده است، امری که در زمان تصدی نماینده‌های محترم سابق و دولتهای قبل نیز رایج و متداول بوده است، اما با این تفاوت که در گذشته رشد فضای مجازی و سایتهای خبری در میان نبوده است که شاهد منت نهادن در این خصوص باشیم! و اگر پرداخت حق آلایندگی نفت صورت پذیرفته است (هرچند که به خاطر سنگ اندازی که خود بهتر از هرشخص در جریان آن هستند! و در یک سال اخیر تنها به خاطر اینکه من نتوانم حقوق پرسنل شهرداری را پرداخت را بنمایم تا که شاید به زعم خود بتوانند مدیریت من را زیرسوال ببرند این حق آلایندگی پرداخت نشده است!!! هرچند که به لطف خداوند و برکت نظام جمهوری اسلامی حقوق پرسنل شهرداری و خانواده‌های آنها که در این سنگ اندازی و کارشکنی بیگناه بوده‌اند پرداخت شده است)

نکته‌ای را هیچ وقت با تمام این سختیها و سنگ اندازی‌ها و زخم زبان‌ها در این چند سال فراموش نکرده‌ام، که هدف من فقط معامله با خدا و این مردم شریف خواهد بود و مجیزگویی که باب میل و خوشامد شخص باشد که علی الظاهر در چند سال اخیر متاسفانه باب شده است در ذات و شخصیت من نخواهد بود و شاید این بزرگترین مشکل بین اینجانب و جناب تاجگردون باشد.

مردم شریف دوگنبدان درد دلها بسیار است و شاید فرصت پرداختن بدان در مجالی بهتر.
خادم همه شما
مسعودظفری

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319482
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    همه دزد

  2. بیطرف گفت:

    ای کاش دستگاه های قضایی و نظارتی با قاطعیت به چنین مباحثی ورود کنند و تکلیف این همه حرف و حدیث و سند و مدرک را روشن کنند نه فقط برای ثبت در تاریخ بلکه برای اجرای قانون از کجا آورده ای.

  3. فرخی گفت:

    شهردار بسیار انسان شریف وپاک دستی هست.وکارشون در شهرداری دوگنبدان عالی وماندگار
    خواهشا ایشون را وارد سیاست نکنید که اهل این کارا نیست

  4. حقگو انشاالله گفت:

    در این حکایت منتظر دخالت سیستم قضایی و سازمان بازرسی هستیم و اجرای طرح از کجا آورده ای و محاکمه هر متخلفی بدون توجه به منصب و نسب.

  5. رنگو گفت:

    نوشته هات مقرضانس

  6. آگاه گفت:

    خدمت شهردار گچساران عرض کنم قیری که به آن شهر داری اختصاص داده شد هیچ کدام از شهر داری ها ثلث آن را دریافت نکرده اند ،در ضمن باید مکان هایی که کار شده را با مختصات ابتدا و انتها صورت جلسه تا مشخص شود چه مقدار مصرف شده و چه مقدار به ……..

  7. هخامنش گفت:

    درود بر شهردار سابق گچساران انسان پاک و شریف کاش اینا همه شفاف سازی می شد و داراییهای افراد و منشا بروز انها نیز مشخص می شد نه اینکه بنا به مصلحت هایی کار شفاف سازی برای بعضی از افراد راکد می ماند

  8. واقع بین گفت:

    درود بر شهردار صادق و شجاع که عین حقیقت را گفتید .

دیدگاه شما