پنجشنبه 1 اسفند 1398 - 14:42

حضور در انتخابات یک وظیفه ملی ، دینی ، شرعی و فراجناحی است

مهران ارجمند

پس از این همه هیاهو و تبلیغات انتخاباتی بیش از پیش به انتخابات نزدیک شده ایم.

پرونده انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۳۹۸ در روز ۲ اسفند با حضور مردم پای صندوق های رای بسته خواهد شد لکن چند نکته قبل از شروع روند رای گیری قابل توجه است.

بنا به رسالت خبرنگاری خود ، همچنین تریبونی که به لطف شما کاربران عزیز و گرامی در اختیار دارم و مهمتر از آن وظیفه شرعی که بر گردنم است نکاتی را باید مطرح کنم.

مهمتر از اصولگرایی ، اصلاح طلبی و مستقل بودن ، اصل نظام و انقلاب است که این مهم با حضور پای صندوق های رای در اقصی نقاط میهن تحقق می یابد

در کشور ما که پایه آن مردم سالاری دینی است تمامی افراد مسئول(شورای شهر ، نماینده مجلس ، نماینده مجلس خبرگان و رئیس جمهور) توسط خودِ مردم تعیین می شوند پس وظیفه ملی ما این است که در قبال هموطنان و سرنوشت کشورمان بی تفاوت نباشیم.

همچنین طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حضور در انتخابات ، شرایط شرعی و دینی ما مبنی بر سخنان گهربار ایشان ایجاب میکند که در انتخابات پیش رو حضور پرشور داشته باشیم.

هجمه های اخیر استکبار جهانی و ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی علیه ملت ایران نیز از دلایلی است که به جهانیان بفهمانیم در هر شرایطی تا آخرین قطره خون پشت رهبر و کشورمان ایستاده ایم.

به نوبه خود از تمامی هموطنان تقاضا دارم با حضور در پای صندوق های رای حمایت از نظام جمهوری اسلامی و بیعت با فرزند علی(ع) را اعلام نماییم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317195
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما