سه شنبه 29 بهمن 1398 - 8:08

واکنش تاجگردون به حواشي افتتاح ستاد انتخاباتي اش

به گزارش بويرنيوز، تاجگردون در پي واکنش هاي شديد شخصيت ها و رسانه هاي مختلف به افتتاح ستاد انتخاباتي اش، در اينستاگرام نوشت:

امروز روز خسته كننده اي مثل روزهاي قبل داشتم. دهها ديدار و همايش. اكنون يك و نيم شبه. كارهاي مانده بودجه كشور را در حال انجام هستم تا بعد از انتخابات كه مجلس باز ميشود كار بودجه شروع شود. كار انتخابات هم سنگين است.

در فضاي مجازي ديدم برخي از عزيزان و محترمين به افتتاح ستاد من گير دادند. اگر چه افتتاح ديگر رقبا كه از جنس خودشان هستند خيلي پر سر و صداتر بود ولي فقط ستاد من زير نظر است. از همه اينها توييت اقاي احمد توكلي بيشتر ناراحتم كرده و تاسف ميخورم و تعجب. اينان مردم را از صندوق دور ميكنند و امثال من نزديك. اينان چهار سال با هم همكار بوديم و در بحث تخصصي نميدانم چكار كردند و من حتي وسط اين كارها هم به مهمترين موضوع مملكت بايد بپردازم.

جناب أقايان شما شناختي نسبت به مردم اين سرزمين داريد. اينجا هزينه ميلياردي معنا ندارد. اتفاقي هم نيفتاده دو سه فشفشه چند هزار توماني هزينه شده. چند خواننده محلي شعرشان را خواندند و من هم با جوانان شهرم كل كل كرده و به عنوان يك پرسپوليسي بهشون ميگم شش تاييها.

آقايان سه ماه هست هر چه خواستيد گفتيد و نوشتيد و جواب ندادم.همصدا با صداي آمريكا شوراي نگهبان را معامله گر خوانديد و آخرش هيچ. حالا كه كاري براي مشاركت مردم نميكنيد حداقل جوانان شهر من را كه در اين وانفساي بيكاري و بدبختي به يك نفر اميد پيدا كرده اند تحريك و نااميد نكنيد. وسط كار تكميل بودجه كشور و انتخابات ديدم اين پست را بگذارم شايد قدري تسكين دهد . من كه از شما حتما در روز قيامت نميگذرم. شما هم قدري به فكر آخرت خودتان باشيد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317042
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مرحبا

  2. دنا هدایت گنجه ای گفت:

    درود بر دکتر تاجگردون
    پاسخ بسیار زیبا و روشنی بود
    منطق تاجگردون بیان ادله و واکاوی شخصیت واقعی افراد است دکتر تاحگردون با آرامش و طمأنینه پاسخ مدعیان و و کنار گود نشینان را میدهد
    دود بر فرزند زاگرس

دیدگاه شما