دوشنبه 21 بهمن 1398 - 12:18

تاراج عزت مردم کهگیلویه و بویراحمد/ پرونده پول های کثیف در انتخابات چه می شود؟

این روزها شاهد نقدهای جسته و گریخته تعدادی از نامزدهای انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد در خصوص توزیع پول های کثیف انتخاباتی هستیم.

به گزارش بویرنیوز، پول و ناهار و شام های انتخاباتی واقعیت های زشت و زننده ای هستند که در فضای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد هستند و همه نیز عزت و شرف مردم را نشانه رفته اند.

وعده های بی اساس انتخاباتی، توزیع پول و ناهار و شام های انتخاباتی را باید سه لکه سیاه انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد دانست، در هر سه مورد هم متأسفانه کالای مورد معامله رأی مردم که بدون شک شرف و عزت آنهاست مد نظر است.

اما چرا راه این جسارت و توهین بزرگ توسط نامزدها باز است؟

اول اینکه خود ما ارزش و میزان اهمیت رأیمان را درک نکرده ایم، شاید هنوز باور نداریم انتخاب ما است که فردا روز، موجب شکل گیری نوعی از مدیریت ها در استان می شود که در آن یا افراد ضعیف و ناتوان سکان دار می شوند و یا مدیریت ها را به دست شایسته ها می سپارد و نتیجه هر دو هم مشخص.

توزیع غذا، دادن جهیزیه، وعده اشتغال و در آخر هم خرید شناسنامه آفت های جدی است که اتفاق می افتد و تنها راه مقابله با آن نیز با عزم مردم ممکن است، اگر به جایی رسیدیم که عملکرد و برنامه های نامزدها بدون حب و بغض سیاسی و منطقه ای ملاک نظر شد دیگر کسی به خودش جرأت خرید و یا فشار سلیقه به دیگری را ندارد.

به فرموده مرحوم آیت الله ملک حسینی «هرکس که اقدام به خرید رای مردم می‌کند،پولشان را بگیرید و بهشان رأی ندهید» ، البته نمایندگان و لیدرهایشان در سالهای اخیر زرنگ شده اند و پرداخت پول را منوط به ارائه تصویر رأی و یا حضور یکی از معتمدین در فرایند رای گیری دانسته اند.

به گزارش بویرنیوز، قطعاً این تنها یک رأی نیست که فروخته می‌شود، با این کار شرف و آزادی و انتخاب فرد به حراج گذاشته می‌شود، فردی که با زیرپا گذاشتن عزت همتبارانش به دنبال صندلی سبز مجلس است قطعاً نماینده اصلحی نیست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316672
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما