دوشنبه 19 فروردین 1392 - 8:26

روایت استاندار از محرومیت زیلایی

سیدحسین صابری در حاشیه بازدید خود از منطقه محروم زیلایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: هر هفته از مناطق مختلف استان به خصوص مناطق محروم که در اولویت هستند بازدید می‌کنیم و معتقدیم که باید مشکلات مردم را به جای پشت میز نشینی و توجه به گزارش‌ها، از نزدیک لمس کرد.

وی گفت: در منطقه زیلایی از پروژه‌های راهسازی، پرورش ماهی، آب آشامیدنی، دبیرستان نیمه‌تمام بردپهن و کارخانه آسفالت و شن و ماسه منطقه و جاده شبلیز به جلاله‌ها در روستاهای منطقه بازدید به عمل آمد که مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دادیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بر همین اساس از روستاهای شبلیز، سرتنگ زیرنا، پوله، گراب پوله، بالرود چاهن، سر قلعه گرگر، موشمی‌های علیا و سفلی بازدید به عمل آمد.

وی افزود: در این بازدیدها با مشکلات عدیده آن‌ها از جمله در بحث آب آشامیدنی و کمبود فضای آموزشی آشنا شدیم و تصمیماتی نیز در همین زمینه اتخاذ شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این مناطق اشاره کرد و گفت: منطقه زیلایی استعدادها و فرصت‌های تفریحی، گردشگری، کشاورزی، شیلات و سایر فرصت‌های خوب دیگر را دارد که باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

صابری عمق محرومیت در این منطقه را زیاد دانست و گفت: باید به یاری یکدیگر و همت و تلاش مضاعف مسئولان همه برای رفع محرومیت در این منطقه و سایر مناطق محروم استان دست در دست هم دهیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=31627
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما