پنجشنبه 26 دی 1398 - 11:25

سخنان تند و کنایه آمیز ستار هدایت خواه به علیه نامزد گچساران و بویراحمد

رئیس ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعضی‌ها باند فامیلی تشکیل داده و در حال غارت کشور هستند.


به گزارش بویرنیوز، ستار هدایتخواه در نشست رویش سلیمانی‌ها با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب  ۴۰ جوانان را خطاب قرار داده‌اند و به آنها دل بسته‌اند، گفت: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن‌سازی که مقدمه ظهور عظما است سه گام مورد توجه جوانان است.

رئیس ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خودسازی زیربنای همه تحولات فرهنگی و اجتماعی است و انسان‌ها تا خود را نسازند و از پستی نجات ندهند نمی توانند در تحولات جهان تاثیرگذار باشند، افزود: اصلاح خویشتن زمینه اصلاح جامعه است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم پرچم را برافراشته کنیم باید بی عدالتی ها را حذف کنیم، گفت: خون مطهر شهید سلیمانی سوخت و انرژی گام دوم انقلاب را فراهم کرده و خون این شهید والامقام توان و انرژی را در همه کسانی که در این راه می‌خواهند همراه ما باشند دمیده شده است.

هدایتخواه با اشاره به ویژگی خودسازی شهید سلیمانی گفت: شهادت این انسان بزرگ جوشش و خروش و خودسازی ایجاد کرده است لذا جوانی می‌تواند در گام و چهله دوم انقلاب نقش آفرینی کند که خود را ساخته باشد در غیر اینصورت نمی تواند نقش افرینی کند.

رئیس ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای خودسازی نیازمند دوری از خودخواهی هستیم، گفت: تمام گرفتاری‌ها از خودخواهی است و خودخواهی ام‌الفساد بشریت، خودخواهی که گاهی جنبه فردی گروهی و قبیله و باندی دارد.

وی با اشاره به اینکه خودخواهی حتی می‌تواند بین‌المللی باشد، گفت: مهمترین مبنای آمریکایی‌ها برای این همه جرم و جنایت این است که می‌گویند منافع ما که این خودخواهی بین‌المللی است، حتی شعار نه غزه نه لبنانی که عده‌ای در مقطعی سر می‌دادند  همه ناشی از خودخواهی بود که  البته جمهوری اسلامی پرچم مبارزه با این خودخواهی را برداشته است.خودخواهی بین‌المللی ما پرچم مبارزه با این خودخواهی را برداشتیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران  به نجات و استقلال انسان‌ها می اندیشید، عنوان کرد: یکی از راه‌های پیشرفت علمی، اقتصاد،  مبارزه با فساد، ایجاد استقلال و سبک زندگی داشتن مجلس و دولت انقلابی است که خلاء آن احساس می شود چرا که کسانی که الان در مجلس هستند دنبال خودخواهی خود هستند.

وی تصریح کرد: برخی‌هایی که جدیدا تایید شده‌اند باندی از فامیل در کشور تشکیل داده و کشور را غارت می کند.

رئیس ائتلاف نیروهایی انقلابی بیات کرد: برای اینکه منویات رهبری تحقق یابد نیازمند مجلس انقلابی هستیم و اگر کسی به هر بهانه ای برای چنین مجلسی کوتاهی کند به مانند این است که در همه جرم های ناسالم شریک است،مجلسی می‌خواهیم انتخاب کنیم که در سرنوشت مستضعفان عالم تاثیر گذار است چرا که  محرومان چشمشان به انقلاب اسلامی است، لذا حواسمان باشد به خاطر مسائل قومی و قبیله‌ای خودمان و اینده بشریت را کوتاه و دسته‌کم‌ نگیریم.

هدایت‌خواه در ادامه با بیان اینکه جوانان نسل دوم انقلاب باید نگاه جهانی داشته  باشند، عنوان کرد: مجلس انقلابی را جوانان باید رقم بزنند.یکی از معیارهایی که بدانیم کدام فرد به دنبال حق طلبی و کدام یک به دنبال خداخواهی است توجه به شعار آنهاست کسانی که جوان را به سمت خدا، تذهیب نفس و پاکی و تقرب الی الله سوق دهند انها به دنبال خداخواهی هستند.

هدایتخواه با بیان اینکه اگر امروز از انجام وظایف کوتاهی کنیم و افراد ناسالم عهده دار امور شوند هر چه دعا کنیم بی فایدست، افزود: وضعیت ایجاد شده محصول کوتاهی ما است و ما در این وضعیت شریک بودیم امر به معروف معرفی کاندیدای اصلح و نهی از منکر یعنی کاندیدای غیر اصلح هم معرفی شود.

رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم اظهارت خود بیان کرد: با یک ساز و کار، شورای انقلابی به کاندیدای اصلح رسید و  این نیست که برخی در گوشه و اطراف می نشینند و حرف می زنند نیست.

وی ضمن تشکر  از منتظریان کاندیدای اصلح جریان انقلابی بویراحمد و دنا گفت: آقای منتظریان مجاهدت کرد و بار این مسوولیت را بر عهده گرفت ۵ کاندیدا بودند که نشستیم  سوگندنامه امضا کردند  در آن نشست ساز و کار به منتظریان رسید و سوگندنامه هم امضا کردند ‌که اگر نیاز باشد سوگندنامه را منتشر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه با ساز و کار  به این نتیجه رسیدیم و کسی این طرف و آن طرف  این قلیت نیاید گفت: بر اساس ملاک انقلابی امام و رهبری اصلح آقای منتظریان است و نیاز است حمایت کنیم.

هدایتخواه با بیان اینکه یکی از خودخواهی‌ها خودخواهی تشکیلاتی است، افزود: وقتی تشکیلات یک تصمیم می گیرد اما من چیز دیگری بخواهم این خودخواهی تشکیلاتی است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315983
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصولگرایان جوان گفت:

    آقای هدایتخواه اگر دم از گام دوم میزنید چرا پا گذاشتید رو دکتر کیان دهراب پور جوان

  2. کهگیلویه و بویراحمد گفت:

    درود بر دکتر ستار هدایت خواه؛انسان فاضل و فرهیخته،انسان مردمی و متدین و پرهیزگار و خداترس.درود خدا بر انسانیت و شرف و شخصیت جناب دکترهدایت خواه.وارسته و شایسته.علمی و کاربلد و زبده و مجرب.

  3. باشت گفت:

    …. نگو ،پ چرا تائید شد؟

  4. محمد گفت:

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

دیدگاه شما