دوشنبه 9 دی 1398 - 19:36

بدعت ناپسند برخی نامزدهای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد

این روزها دید و بازدیدهای مردمی، حضور در مراسمات فاتحه خوانی و برپایی میتینگ های انتخاباتی توسط نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد دنبال می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، در این میان اما شاهد بروز پدیده عجیبی هستیم که به شدت مورد نقد مردم استان واقع شده است و موجبات رنجش مردم کهگیلویه و بویراحمد را فراهم آورده است.

تعدادی از این نامزدها بر اساس اندک ارتباطات فامیلی و آشنایی اقدام به حضور در منازل مردم می کنند و از آنجا که مردم استان میهمان نواز هستند به رسم ادب و اخلاق پذیرای این افراد می‌شود، اما با تعجب در پایان این سلسله نشست های بهتر بگوییم زورکی!، با عکس گرفتن از مجلس برپا شده خبر دروغ از همراهی فلان خانواده و قوم و طایفه را می دهند.

از طرفی برخی دیگر از نامزدها فرصت فاتحه خوانی ها را مغتنم می شمارند و به صورت ناخوانده با برخی اقوام و طوایف که شمارشان زیاد است همراه می‌شوند تا از این ظرفیت هم بی نصیب نباشند.

این رسوم ناپسند ابداً زیبنده افرادی که مدعی حضور در مجلس هستند، نیست و جدای از اینکه مزاحمت برای مردم و تعرض به حریم های افراد است اشاعه دهنده فرهنگی غلط نیز هست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=315298
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دیر مجال گفت:

    متاسفانه تا فعلا که جواب داده .. برای تکمیل گزارشتون . عصرها یه سری به میدان جهاد و انقلاب بزنید تجمعات تزویر و ریا میببنید .. متاسفانه اکثرا کارمندان و تحصیل کردگانی هستند که انتطار بیشتری ازشون میره

  2. ناشناس گفت:

    هر کس دلش نخواهد نمیزاره کسی بره خونش

  3. امین گفت:

    بقران بغیرمزاحمت هیچی بارشون نیسه

  4. مرادی گفت:

    خداوکیل یکیش و دشتروم من تشییع جنازه وزور مانه گروته بی ایگو که مه ایخریمت بیو تیمون یه عکسی بگه.
    نیلن مردوم هم مُردشونه کنن زیر گِل

  5. نامعلوم گفت:

    متاسفانه این رسم را طرفداران …. باب کرده اند.

  6. ناشناس گفت:

    سلام دوستان اول نه کسی که کاندید یا نماینده باشه بلکه هر کسی مهمان بیاد اونم تو قوم لر مهمان نواز نمیتونه از ورود مهمان چشم پوشی کند این دوران هم میگذرد اما خدایی کسی را تخریب نکنید دنیا دار مکافات است مهربان رفتار کنیم بد گویی نکنیم همه ما در استان قوم لر هستیم و باید انتقاد سازنده داشته باشیم اما نه با ابروی کسی بازی کنیم 🙏🙏 شفیع نژاد…

  7. بهادر گفت:

    خخخخخخ

  8. ربانی گفت:

    جناب مرادی دروغ نگو …دشتروم مهد مردان سیاستمدار وتمدن هست چرا توهین می کنی به زور گرفت …بویر هم چون اسم دشتروم آورده شد ثبت کرده…اینو هم ثبت کن سایت بویر نیوز….یکی از طرفداران پر پا قرص شما بودم اما خیلی جهت دار خبر می زنی…

  9. ناشناس گفت:

    همه میدونن که افراد خودشان دعوت میکنند به خونه بدون استثنا. امکان نداره کسی کاندیدا را دعوت نکنه ولی بیاد خونه اش
    در ضمن هر چی شر هست زیر سر افراد کارمند هست در قضیه انتخابات مسخره بازی خمو لرها
    چقدر حق الناس که به گردونش رفته فقط خدا میداند و بس

  10. منصف گفت:

    خدالعنت کنه کسی که این بدعت را بوجود آورد. خدا لعنت کنه کسی که ادامه می ده. زنده ها را ول کنید دنبال مرده ها بگردید.خاک بر سرتون.

  11. دیر مجال گفت:

    اینجور پیش بره کار به سلفی با فوت شدگان هم میکشه ..

  12. شهروند گفت:

    خدا وکیلی این نمایندگان آسایش و رفاه را از خانواده ها گرفتند طوری شده و می شود برادر برادر را نشناسد اختلافات و دو دستگی در بین جامعه استان رواج پیدا کرده حتی شما می بینید چه ترافیکی هایی در پشت درب های مساجد وجود دارد بخدا قسم یکی دوروز پیش بنده شاهد بودم که بیش از نیم ساعت پشت درب مسجد قبا دولت آباد ایستادیم تا گروهای نمایندگان وارد شوند و گروهی خارج از طرفی ترافیک در بلوار قرنی . تورا بخدا مسئولین استان بخصوص دادستان محترم وارد این قضایا بشند و تذکر بدهند و شخص نماینده را احضار بکنند که دست از این قضایا بردارند مردم دیگر راضی نیستند.

  13. ناشناس گفت:

    هر بلایی سر ما بیاد خواست خودمان هست

  14. ناشناس گفت:

    آن دوستی خوب است در تنگناه ودارا بتواند به دا د مردم برسد ونه اینه فقط در موع تبلیغات نمایان شود شما اگر راست می گوید بعد از اتمام تبلیغات برای درگذشت یک آدم فقیر هجوم بیاورید وآن زمان مردانگی است

  15. ناشناس گفت:

    بدعت ناپسند بعضی نهاد های حمایتی به قشر آسیب پذیر جامعه جهت رای دادن به کاندید خاص

  16. ناشناس گفت:

    آخ سی جهالت

دیدگاه شما