یکشنبه 31 شهریور 1398 - 7:26

تاخیر در پرداخت حقوق ها و چشم انتظاری بچه ها در شروع مهر

بویرنیوز؛ شیرین بانو زرین– یكی از مهمترین مباحث در زندگی امروزه، موضوع حقوق و دستمزد است و از آنجا كه مخارج زندگی امروز و تهیه ضروریات زندگی غالب مردم به صورت روزمره انجام می‌شود، دریافت به موقع دستمزد، برای حقوق‌بگیران، اعم از كارمند و كارگر امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

لازم بود سازمان برنامه و بودجه در شرایط کنونی با همه سختی هایی که وجود دارد، به گونه ای تنظیم میکرد که همه مطالبات قانونی را به موقع پرداخت کنند . درست است پایان هر ماه دریافتی حقوق است اما پایان شهریور منتهی به مهری میشود که همه دانش آموزان و دانشگاهیان برای تحصیل و شروع درس و مدرسه و خرید لوازم و پوشاک و مایحتاج ضروری به جیب پدر و مادر کارمند و یا کارگر و ….چشم دوخته اند.

در این شرایط کنونی اقتصادی کشور لازم بود که حداقل ماه مهر که اکثر خانواده ها برای تهیه لوازم و وسایل ضروری مدارس و دانشگاه برای فرزندان خود انتظار حقوق را می کشند حداقل ۲۵ شهریور واریز میشد تا اینطور پدران خانواده شرمنده بچه های مدرسه ی خود نشوند.

با اشاره به خیلی از خانواده هایی که از گرفتن حقوق هم محرومند و بحث آنها جدای از این مقوله است .لازم بود نسبت به پرداخت به موقع حقوق کارکنان و کارگران زودتر اقدام میشد

به امید هر چه بهتر شدن وضعیت اقتصادی و امیدواریم مسوولان نسبت به اقتدار و صبر مردم که همواره در صحنه های مختلف حضور پیدا کرده اند اهمیت لازم را مدنظر داشته باشند چرا که عبور از بحران ها نشانه عظمت ملت ایران است . و باید تصدیق و اذعان نمود که صبر و استقامت و بردباری ملت در این شرایط و بحران های گرانی و اقتصاد ستودنی ست

شیرین بانو زرین
۳۰ شهریورماه ۱۳۹۸

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310488
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    جالب توجه اینکه آموزش و پرورش اصلا خبر نداره که اول مهر هست و …. و هنوز تا 31 شهریور حقوق کارکنان را پرداخت نکرده

  2. ستار گفت:

    مهرومهربودن رفت رفت رفت

دیدگاه شما