چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 16:13

افزایش 30 درصدی حقوق مددجویان شاغل زندانی

مطهرنژاد از افزایش حقوق مددجویان در سال جاری خبر داد و گفت: علاوه بر افزایش حدود ۲۰ درصدی حقوق مددجویان در ابتدای سال، در تیر ماه هم ۱۰ درصد حقوق مددجویان افزایش پیدا کرده است.

بویرنیوز– رحیم مطهرنژاد، مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان در گفت‌وگو با خبرنگار میزان با اشاره به افزایش حقوق مددجویان در سال جاری اظهار کرد: در سال جاری دو بار حقوق مددجویان افزایش یافته است که یک بار در ابتدای سال حدود ۲۰ درصد افزایش حقوق داشتیم و بار دیگر نیز در تیرماه حقوق مددجویان را افزایش دادیم که از ابتدای مرداد ماه ابلاغ شده و حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر و در مجموع در ۹۲۴ واحد تولیدی در کشور در حال فعالیت هستیم و مددجویان شاغل حقوق بگیر  در این مجموعه‌ها دارای شغل مولد هستند.

وی با اشاره به تولید بیش از سه هزار نوع محصول توسط مددجویان تصریح کرد: این محصولات که به بازار عرضه می‌شود در ۱۴ گروه هستند که شامل کشاورزی، دامپروری، آبزی پروری، صنایع غذایی، صنایع پوشاک، صنایع چوبی، صنایع فلزی، مبلمان شهری، قطعات صنعتی و نظامی، قطعات خودرویی، قطعات بتنی و سایر محصولات در سایت بنیاد تعاون زندانیان هم تصاویر آن‌ها و هم مشخصات فنی آن‌ها قابل مشاهده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=309996
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما