یکشنبه 10 شهریور 1398 - 18:46

انتقاد تند به حسین شریعتمداری از تریبون مجلس/چرا می‌گویید رئیسی، ذوالقرنین است/قبلا هم می‌گفتید احمدی‌نژاد یکی از ۳۱۳ یار امام زمان است

نماینده اصولگرای مجلس در نطق میان دستور خود به ذوالقرنین خطاب شدن سید ابراهیم رئیسی از سوی حسین شریعتمداری واکنش نشان داد.
به گزارش خبرآنلاین، جهانبخش محبی‌نیا  در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: یک سناریو از طرف آمریکایی‌ها در ایران پیاده می‌شود که جامعه ایران و دارایی‌های آن را در معرض برنامه‌های آنارشیسم قرار داده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این سناریو توسط عده‌ای اجرایی می‌شود که خود را از همه انقلابی‌تر می‌دانند و این داستان عجیبی است. الان گریه دشمنان قسم خورده با کسانی که ادعای انقلابی گری می‌کنند به یک کاسه ریخته می‌شود. آنها دست به دست هم داده‌اند تا مجاهدت‌های ملت ایران را به هرز بکشانند.

وی افزود: ما برای اداره جامعه دولت و مجلس داریم، ببینید برای اینکه این نهادها را فاقد ارزش نشان دهند کدام جریانات به هم می‌رسند. کدام روزنامه‌ها که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند همراه با صدای آمریکا و بی‌بی‌سی می‌گویند که دولت و مجلس از ارزش افتاده و کارایی لازم را ندارند.

محبی‌نیا در ادامه کنایه‌ای هم به حسین شریعتمداری زد که روز گذشته سید ابراهیم رئیسی را با ذوالقرنین مقایسه کرد بود. او گفت: خیلی عجیب است کسانی امروز دولت و مجلس را فاقد ارزش می‌دانند، اما به برخی دوستان لقب ذوالقرنین می‌دهند. همین آقایان تا دیروز در مورد مرحوم هاشمی می گفتند “مخالف هاشمی مخالف پیغمبری است” آخر سر دیدیم که چه برندی برای مرحوم هاشمی درست کردند و چه چیزهایی که به او نسبت ندادند؛ همین افراد می‌گفتند احمدی نژاد جزو ۳۱۳ نفر یاران ولی عصر(عج) است که قبل از خود امام زمان (عج) ما او را کشف کردیم؛ دیدیم که احمدی نژاد به چه موجودی تبدیل شد. من از این دوستان که قلم خوبی دارند خواهش می‌کنم نگاهشان در راستای پیاده کردن اهداف دشمنان نباشد.

وی افزود: ما نشستی می‌رویم آقایی که نه جبهه بوده و نه با شهدا بوده است و نه قبل از انقلاب یک مرگ بر شاه گفته است میکروفن را به دست می گیرد نه به فرماندار، نه نماینده مجلس نه امام جمعه و نه رئیس قوه قضائیه اعتنایی نمی‌کند، این فرد از کجا آمده است؟ متولد کدام نظام اداری است؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه این افراد با بکارگیری بی‌ادبی و واژگانی در شان خودشان است گفت: مسئولان کشور را به جایی رسانده‌اند که الان متاسفانه اگر بگویند ۹۵ درصد مسئولان مثل نمایندگان مجلس، وزرا، قضات و … در راستای غیرمصالح مردم عمل می‌کنند همه باور می‌کنند. ما خودمان خودزنی می‌کنیم. اگر دولت و مجلس از حیز انتفاع خارج شد و این نهادها فاقد ارزش نشان داده شد آن زمان به کجا خواهیم رسید.  اینقدر نخبه‌کشی نکنید نتیجه این می‌شود که اوضاع به دست افراد متملقی بیفتد که یک شبه این انقلاب را می‌فروشند. وقتی صحبتی می‌کنید باید ده جا بگوییم منظورمان انقلاب نبوده است. ما انقلاب را از دل و جان دوست داریم، جمهوری اسلامی را جان خودمان می‌دانیم. فضایی به وجود آورده‌اند که می‌ترسند دردهای جامعه و درددلش را مطرح کنند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=309596
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بويراحمدي گفت:

    بسيار به جا و جالب! دمت گرم

  2. ناشناس گفت:

    بویر اگر بی طرف هستی جوابیه امروز کیهان به محبی را هم روی سایت قرا بده

  3. بویراحمدی اصیل گفت:

    هیچی هم که نباشه از شما و هم کیشان شما بهتر عمل کرده.

دیدگاه شما