شنبه 25 خرداد 1398 - 19:36

شروع اشتباهات در علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی – اساس تغییر مدیریت ها برای بهبود سیستم های اداری و مدیریتی است.

به گزارش بویرنیوز، انتصاب یزدانپناه در دانشگاه علوم پزشکی با عنایت به این که خود ایشان قبلا در بدنه مدیریتی دانشگاه بود نوید دهنده تغییرات مثبت برای مردم بود.

امری که اکنون باید با تردید به آن نگریست و انتقادهای گذشته به ایشان را باید اکنون جدی گرفت.

اعضای تیم مشاوره یزدانپناه مورد انتقادی جدی مردم قرار گرفته ، اعضایی که مخالفان دولت و بستگان یزدانپناه را تشکیل می دهند و خطر قوم گرایی افراطی را در این دستگاه تخصصی در آینده نزدیک نوید می دهد.

حضور برادر و پسرخاله و هم طایفه ای برای رصد اوضاع و خط دادن به رئیس دانشگاه و دادن اختیارات فراوان به پسرخاله از دیگر نگرانی های این روزهای دانشگاه علوم پزشکی است.

قرار بود گذشته تکرار نشود، در صورت ادامه این روند جزئیات بیشتری را به مردم خواهیم گفت و صریح تر خواهیم نوشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=303784
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آسمان گفت:

    حضور برادر و پسرخاله بی دلیل نیست و آدمایی نیستن که از توخیابون آوردن استخدام کردن خودشون پزشکن و عضو هیت علمی دانشگاه علوم پزشکی و از مدیران بودن لطفا قبل از نوشتن هر خبری برای خراب کردن بقیه اول تحقیق کنید بعد بنویسید

  2. علی گفت:

    از همین اول راه بنگاه های که مشخصه از کجا خط میگیرن وخودشون منشا طایفه گرایی هستند دارن شایعه پراکنی میکنن.

  3. قاید گیوی گفت:

    رسانه محترم بویر نیوز
    با سلام
    احتراماً با توجه به اینکه تا کنون بدنه مدیریتی دانشگاه وچیدمان نیروها ومدیران مشخص نگردیده و این ابلاغ ها صرفا جهت مشاوره هستند لذا خواهشمندم سعه صدر داشته باشید و پیش از خودزنی و تخریب نیروهای بویراحمد ی ایشان را حمایت کنید ان شالله در آینده نزدیک خبرهای خوبی از ابلاغ مدیران شایسته خواهید شنید.

  4. بهزادیان گفت:

    واقعا خاله خورزوییه.

  5. سعید گفت:

    ایشون سرپرست هست به نظرم شایسته تایید و انتصاب قطعی نیست، مدیر فقط دکتر چمن و بس، انتخاب مشاوران ضد دولت و انتصاب فامیل های سببی و نسبی که نشد کار برادر من

  6. کارمند علوم پزشکی گفت:

    سلام
    حق دکتر یزدان پناه هست که ادمایی مگرد اعتمادشو مشاورش بذارند، این نفری که نام بردین ادمایی کمی نیستن و در سطح بالای دانشگاه مدیریت کردن و می‌تواند مشاور دلسوزی برا دکتر یزدان پناه باشند، هیچی نشده چون منافع ی عده ای ب خطر افتاده شروع نکنین به تخریب، بذارین دکتر کارشو بکنه

  7. هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گفت:

    تعداد افراد هیئت علمی که داری رتبه های خوب بودند در این دانشگاه زیاد است..پس چرا در این همه اعضای هیئت علمی فقط از برادر وپسرخاله،شوهر دخترخاله،پسر دایی استفاده شده….ونیروهای حامی دولت جایگاهی ندارند

  8. اصول گرا گفت:

    انتخاب مدیر انتخاباتی یعنی فاجعه کنونی که استارت آن زده شده…..دانشگاه علوم پزشکی را امثال اورنگ ایلامی به یک ویرانه تبدیل کرد….مرد فقط پرفسور چمن باج نداد مردانه ایستاد

  9. ناشناس گفت:

    عملکرد گذشته نامبرده قابل پیش بینی بود

  10. اصلاح طلب گفت:

    بزرگترین اشتباه دکتر یزدانپناه انتصاب سیروس دستداده(محمودزادگان) به عنوان مدیر دفتر فنی دانشگاه است. با وجود نیروهای تحصیلکرده در دانشگاه های معتبر بکارگیری یک لیسانس دانشگاه آراد بلهزار بسیار زیانبار خواهد بود.

  11. پیراپزشک گفت:

    یزدانپناه مثل مرگ از معاون پشتیبانی میترسه. نه اصلاح طلب هست نه شجاع و نه با تدبیر

  12. سمانه نیک اقبال گفت:

    نویسنده محترم بویر نیوز بهتره قبل انتشار چنین مطلبی که هیچ گونه ارزش خواندن ندارند کمی زحمت تفکر و اندیشیدن به خود بدهید. پسر خاله ایشون سابقه بسیار زیادی در امر مدیریتی بخصوص در حوزه درمان داشته و امتیازات بالایی کسب کرده و برادر جناب یزدان پناه از بزرگان علم علوم آزمایشگاهی و پاتولوژی هستند و انسانی بسیار گرانقدر و والامنش می باشند اندکی تفکر متوجه میشوید که هر مدیریتی به چنین مشاورانی احتیاج دارد. من که می دانم نظرم را منتشر نمی کنید ولی حداقل خودتون بخوانید.

  13. شهروند گفت:

    سالی که نیکوست از بهارش پیداست

  14. ناشناس گفت:

    تقصیر دولت قبله

  15. محمد گفت:

    از گزینه های خوب که می تواند قاطعانه مشکلات دانشگاه یاسوج را پیگیری کند و مرد قانون است و نترس و شجاع استاد دانشگاه و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز دکتر محمد جواد خشنود است . ایشان اصالتا بچه کاکان است و استاد دانشکده داروسازی شیراز

  16. ناشناس گفت:

    مگر بقیه روسای قبلی فامیل و خاله خورزو نیاوردن اینم راه بقیه رو ادامه داده کسی که بیاد و بگه من فامیل بازی رو قبول ندارم دروغ گفته بعد این انتصاب بیشتر جنبه انتخاباتی داره تا علمی و تخصصی وسلام

  17. از مشاوران گفت:

    ای کاش دکتر یزدانپناه از گذشته سیاه ایلامی درس گرفته باشه و سعی کنه که با اقتدا به پروفسور چمن شجاع و با شهامت در برابر باج خواهان ایستادگی کنه.
    بنظر من این هشدار بویرنیوز خیلی هم خوب است چرا که دکتر یزدانپناه در آن دوره طلایی معاون درمان بود والان ازش انتظار می رود که خرابه های زمانی ایلامی را آباد کنه و دوباره اقتدار را به دانشگاه برگردونه.
    باید ببینیم آیا سریعا در همین ماه اول معاونین خودش را بدون دخالت نمایندگان انتخاب می کنه یا نه بعد بیشتر می شه قضاوت کرد.

  18. همکار گفت:

    یزدانپناه متاسفانه با انتصاب مشاور بانوان نشان داد که دنباله رو راه ایلامی هست و تابع سهم خواهی سیاسی کاران.
    خدا کنه که این تذکر خوب بویرنیوز را جدی بگیره ولی بنظر می رسه معاملات زیادی در راه است.

  19. ایرانی گفت:

    وقتی که انصاف رعایت نکنید یعنی شماها،،،،شما واقعا دلتون واسه خاله خورزویی سوخته یا چیزی دیگه ای در میانه؟؟؟ چطور رییس مزکز بهداشت که از دلدادگان نماینده مجلس هست کل مرکز رو خاله خرزویی اداره می کنه چند ساله صدایی ازتون در نیومد؟؟

  20. کارگزین گفت:

    بنظر من که این یادداشت بویرنیوز خیرخواهانه هست
    آقای دکتر یزدانپناه باید هم قید خاله خرزو را بزنه و هم قید نیروهای سفارشی سیاست بازان را.
    دوستان و همکاران الان و بعد از یک دوره سیاه سیاسی کاری و تسلیم محض بودن ایلامی در برابر نماینده ها و باج خواهان انتظار اینه که یزدانپناه راه اشتباه ایلامی را نرود اگر قراره که با معامله با قوم و خویش و سیاست باز ادامه بده یقینا خیلی زود نفرت عمومی به دنبال داره.
    یادش هم باشه که اونوقت همه رسانه ها و کارمندان و مردم می افتند دنبالش و می شود مثل دوره ایلامی که یکسال نشده همه برای رفتنش لحظه شماری می کردند.

  21. رجبی نژاد گفت:

    هر کس دلسوز دانشگاه و دلسوز دکتر یزدانپناه هست بنظرم باید از این یادداشت ناراحت نشه چون یک انتقاد سازنده هست که ایشون از همین اول حواسش باشه و بدونه که همه حرکات زیر ذره بینه.
    نتیجه فامیل بازی ایلامی در روابط عمومی را همه دیدیم که بدبختش کرد نتیجه نیروهای خاله خرزویی مدیر بیمارستان بزرگ یاسوج را به کجا کشانده و چقدر بدبختی در نیروهای فله ای داریم که الان باید با قدرت اصلاح کنن.
    شرط اینکه بتونن خرابیهای بجا مانده را ترمیم بکنن اینه که خودش مستقل از نیروهای شایسته و هماهنگ با دولت استفاده کنه.

  22. کارشناس دلسوخته بهداشت گفت:

    درود بر بویرنیوز
    هشدار دلسوزانه و منطقی هست
    از همین اول بهتره که اگر ایرادی هست گفته بشه و از انتقاد هم رنجیده نشیم واقعا سیستم دانشگاه یک خانه تکانی اساسی می خواد حوزه بهداشت داغونه، درمان، آموزش و بقیه معاونتها و شبکه های بهداشت حال و روز ناخوشی دارند و باید سریعا کابینه جدید و قوی معرفی بشه.
    انشاالله رسانه ها هم وقتی اقتدار و استقلال در تصمیمات ببینند حتما همه حمایت کنند.

  23. پناهی گفت:

    واقعا دکتر یزدانپناه همش داره فامیلای خودشو بکار میگیره.یزدانپناه رو نباید میذاشتن ریاست چون خودم تو این سازمانم دارم میبینم که چندین نفر از اقوامشو وارد کرده

  24. حمیدیان گفت:

    زیاد سخت نگیرید مشاول چیز خاصی نیست و در حد تشریفات است نه اجرایی است و نه قدرت اداری دارد و شاید تا دو سال دیگر هم جایی این مشاولها پیدا نشوند بنابراین مشاول از معاونین نیستد و انشای الله معاونین توانمندی را برای معاونت درمان و بهداشت انتصاب می کندو این دو معاونت را از سردر گمی و ندانم کاری نجات می دهند.

  25. ص گفت:

    اتفاقا دکتر یزدانپناه راه دکتر چمن را دارن میرن ومشاوراش ادمای قوی و باتجربه هستن باج به نماینده وسیاسیون نمیده معاونین ومدیران ناتوان را حتما کنارمیزارن معاون پشتیبانی ک هیچی از مدیریت نمیدونه فقط دنبال کارای سفارشییه وخیلی هم عاشق صندلی!!!. .معاونت درمان معاونت دانشجویی و معاونت بهداشتی خیلی ضعیفن وباید خودشون درمان شن …

  26. کارشناس گفت:

    با سلام و احترام فعلا قضاوت در خصوص عملکرد ریاست محترم دانشگاه زود هست .ولی من اینجا یک صحبتی میکنم و مطمعنم که دکتر میخوند …دکتر عزیز کسانی که الان به عنوان کارگروه برای دانشگاه تصمیم سازی میکنند دو دسته هستند .ممکنه بخشی از آنها ادم های منصف و کار بلدی باشند ولی بخش عمده انها کسانی هستند که در دوره قبلی بدلیل عدم کارآمدی و…. کنار گذاشته شدند و الان دارند با مخالفین خود تسویه حساب میکنند .مواظب این افراد باش بد. که دانشگاه را جولان مسایل شخصی و تسویه حسابها نکنید .و درست نیست این کارگر وه ادامه داشته باشد .حداقل در انتصابات بخش بهداشت نشان دادند که دنبال تسویه حساب هستند . و گذشت زمان خیلی چیزها را نشان خواهد داد .

  27. محمدی گفت:

    درود بر بویرنیوز رسانه فعال و شفاف

  28. احمد اورژانسی گفت:

    جناب آقای دکتر یزدان پناه گرامی، دیگران می توانند در مورد شما هر جور که می خواهند قضاوت کنند ، ولی شما حق ندارید اون کسی باشید که آنها می گویند !!

  29. محمدمحمدی گفت:

    حالا دولت خودش چه گلی به سر مردم زده که باید از طرفدارانش استفاده بشه تو معلوم خودت مشکل داری نه اینکه طرفدار دولتی حالا کجای کشور خاله وخورزویی نیست .؟

  30. خاله خرزویی گفت:

    خانم ایزدی همسر امین بابویی ام شده مشاور ارشد رئیس
    سالی که نکوست از بهارش پیداست

  31. ناشناس گفت:

    آیا همسر آقای بابویی شده مشاور امور بانوان!؟!

  32. ناشناس گفت:

    چرا یک مدیر میتواند پول مرخصی را بگیرد اما کارمند بینوا نمیتونه . مدیرانی در دانشگاه هست که چون کارتکس حضور و غیاب نمیزنند در طی سال روزهایی که مرخصی میروند برای انان ثبت نمیشود و مرخصی سالانه انها ذخیره میگردد.
    چرا اداره بازرسی وروود نمیکند .
    ما جمعی از کارمندان به زودی به اداره بازرسی استانداری و وزارت کشور خواهیم رفت

  33. مطمئن گفت:

    دقیقا سه ماه دیگه میگیم یاد و صد یاد ایلامی به خیر!
    این خط این هم نشون!

  34. کارمند گفت:

    یادی از خانم دکتر بازرگان چقدر با اخلاق و فعال بودند انشاالله همیشه سالم و موفق باشند مشاور امور بانوان قبلی زمان دکتر ایلامی سطح تحصیلات و جایگاه اجتماعی ایشان قابل مقایسه با دیگران نیست

  35. کارمند گفت:

    یادی از خانم دکتر بازرگان چقدر با اخلاق و فعال بودند انشاالله همیشه سالم و موفق باشند مشاور امور بانوان قبلی زمان دکتر ایلامی سطح تحصیلات و جایگاه اجتماعی ایشان قابل مقایسه با دیگران نیست

  36. ناشناس گفت:

    با این انتصاب مشاور بانوان و با این مشاوران باید از همین الان گفت الفاتحه مع الصلوات.

  37. ح نیک اقبالی گفت:

    یزدانپناه خیلی زود بند را آب داد و وارد معامله شد. متاسفیم

  38. ناشناس گفت:

    بلاخره رو شد نقش یابویی در انتصابات فامیلی

  39. ناشناس گفت:

    هیچکدوم از هیت علمی دانشگاهها و مدیران هنگام ورود و خروج ساعت یا کاردکس نمیزنند .
    همین امر باعث شده که زمانیکه مرخصی میروند از قانون ان استفاده نمیکنند . ودر طی سال یک ماه مرخصی انها پس انداز میشه این بزرگترین خیانت به آرمان ملت ایران هست .
    این همه تفاوت بین کارمند از یک طرف و هیت علمی و مدیران از طرف دیگر .
    ما این ظلم مضاعف را به سازمان بازرسی منتقل میکنیم .

  40. علی گفت:

    رییس بومی نمیتونه موفق باشه همان دکتر چمن را که بعضیها خیلی مدیر خوب توصیف میکنند از ایلامی وسایرین ضعیف تر وناسیونالیست تر از همه بود

  41. بررسی گفت:

    معاونهای ضعیف وانتخاباتی ودخالت نمایندگان را بردارید افراعلمی وکاردان وبانفوذ در وزارتخانه بگذارید

  42. محمدپور مهریان گفت:

    دوست و دشمن تایید می کنند که در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی مدیری با سوادتر و بااقتدارتر از دکتر چمن تا حالا نداشته ایم ولی نکته این هست که با منش علمی و ملی دکتر چمن سطح انتظار از ریاست کنونی دانشگاه بالا رفته و به نظر من نباید مقایسه کرد بلکه واقع بینانه انتظار داشته باشیم که لااقل در حد معاون دکتر چمن هم که شده آقای دکتر یزدانپناه مدیریت قوی داشته باشه که البته امیدواریم که اول خودش و بعد هم اطرافیانش قدر این موقعیت را بشناسند و از خودشان نام نیک بجا بزارن.
    این هشدار بویر نیوز هم در یک کلام نقد مشفقانه بوده که کاش همه رسانه ها با همین روش خیرخواهی مطلب بنویسند.

  43. ناصر گفت:

    ممنون از بویرنیوز با این مطلب خوب و نیشدار
    عزیزان من همه به این نتیجه رسیدن که بهترین روش ریاست دانشگاه شیوه آقای دکتر چمن هست نه تنها در این استان در همه جای کشور همه قبولش دارند باید دوستان اهل سیاست و همینطور فامیل و بستگان آقای دکتر یزدانپناه همه حمایتش کنند تا با اون روش علم و منطق و قانون کارها را پیش ببره و از بیرون براش تعیین تکلیف نکنن که خدای ناکرده به سرنوشت بد دکتر ایلامی گرفتار بشه. همین

دیدگاه شما