چاپ این برگه

اقدام ارزشمند هدایت خواه و چند نکته مهم برای سید باقر موسوی و دیگران

گروه سیاسی- هدایت خواه در جلسه تبیین گام دوم انقلاب، در پاسخ به سوالات و خواسته های جوانان برای حضور وی در انتخابات، صراحتاً از عدم حضور در انتخابات پیش رو خبر داد.

به گزارش «بویـرنیـوز»، روز گذشته نشست هم اندیشی ستار هدایت خواه با جوانان در حسینیه امام علی(ع) یاسوج برگزار شد، و نماینده اسبق بویراحمد و دنا صراحتاً از عدم حضور در انتخابات پیش رو گفت و اظهار داشت: جوانگرایی مطرح شده در بیانیه گام دوم ایجاب می‌کند که امثال «هدایتخواه» میدان را به جوانترها بدهند، لذا شعار جوانگرایی با دعوت از من در صحنه انتخابات همخوانی ندارد، مضاف بر اینکه به چند دلیل هم بنده هیچ تمایلی به شرکت در صحنه انتخابات ندارم.

** و اما چند نکته مهم در خصوص این انتخاب آقای هدایت خواه قابل تأمل است:

* دکتر هدایت خواه با وجود اینکه میتواند گزینه نهایی اصولگرایان باشد و عملاً هیچ مشکلی هم برای نامزدی در انتخابات پیش روی بویراحمد و دنا ندارد اما تصمیم به حمایت از جوانترها و فرصت دادن به نیروهای توانمند و جوان گرفته است و با این تصمیم بزرگ نشان داد در گام دوم انقلاب که یکی از اصول بنیادی آن حمایت از جوانان است، عزم راسخ دارد.

* در طرف مقابل اما سید باقر موسوی قرار دارد، او هر بار با اینکه می داند هیچ شانسی برای تایید و حضور قطعی در انتخابات ندارد اما می آید، و جالبتر آنکه هیچگاه مشخصاً از کسی حمایت نمی کند، و این خلاف مشی حمایت از نیروهای توانمند و جوانتر برای تصدی مدیریت ها و درواقع تاییدی بر بی اعتمادی به سپردن سکان به جوانترها است.

* اقدام حجت الاسلام بزگواری را هم می توان شروع میمونی بر این نوع نگاه به انتخابات دانست، بزرگواری پس از دو دوره (8 سال) حضور در مجلس، با وجود اینکه می دانست می تواند بدون هیچ مشکلی در انتخابات شرکت کند و اقبال خوبی هم برای حضور در مجلس داشت، اما اعتقاد داشت در همین فرصت 8 ساله هم میشد اقدامات خوبی انجام داد و فرصت انتخابی نو به مردم را داد، سپس تصمیم به کناره گیری از انتخابات و میدان دادن به دیگران گرفت.

* به نظر می رسد قدیمی‌تر ها بایدحضور نیروهای جوانتر و توانمند در مجلس را مغتنم بشمارند، همچون بزرگواری، فرصت یک انتخاب نو را به مردم بدهند، خودشان نیز با حمایت از چهره های نو و در کنار آنها برای توسعه و پیشرفت شهرستان های استان گام بردارد.

به گزارش بویـرنیـوز، یادمان باشد مدیریت کشور وقتی مؤثر است که فضای چرخش مدیریت ها و نخبگان جامعه فراهم باشد، بدون شک اعتماد به نیروهایی که فارغ از قومیت گرایی توان حضور مقتدرانه در مرکز را دارند، دوای درد استان کهگیلویه و بویراحمد است.

واقعیت اینست باید هم فرصت انتخاب های نو و قدرتمند را به مردم داد و هم زمینه سپردن مدیریت ها به جوان ها را فراهم آورد، به نظر مردم فرصت 8 ساله (دو دوره مجلس) زمان مناسب و کافی برای خدمات رسانی و اثبات شایستگی ها است، مردم خواهان تجربه افراد توانمند و شخصیت ها نو و متفاوت هستند، باید به چهره های جوان و با انگیزه هم اجازه حضور داد تا نسیم خوش جوانگرایی و رایحه دلنواز توسعه و پیشرفت فارغ از نگاه قومیتی در کهگیلویه و بویراحمد بدمد.