چاپ این برگه

ممنوعیت هرگونه استفاده شخصی از خودروی دولتی در کهگیلویه و بویراحمد/مدیری که هیچ استفاده ای از خودروهای دولتی نمیکند/+عکس و سند

گروه سیاسی- در هفته اخیر اخباری از استفاده خودرو های دولتی برای استفاده شخصی توسط مدیران کهگیلویه و بویراحمد رسانه ای شد.

به گزارش بویرنیوز، انتشار تصاویر استفاده از خودروهای دولتی برای استفاده شخصی، حتی خارج از کهگیلویه و بویراحمد موجب گلایه مندی شدید مردم استان شد.

شدت انتقادات مردم به حدی بود که استانداری در بخشنامه ای به دستگاه های استفاده از خودروی شخصی را ممنوع و عواقبی را متوجه استفاده کننده دانست.

اگرچه این بخشنامه امیدوار کننده است اما توصیه اینست پلیس با خودروهای دولتی که بدون مأموریت تردد دارند برخورد جدی و قاطع داشته باشد تا روند استفاده بیجا از امکانات دولتی کم شود.

و اما مدیرانی که هیچ استفاده شخصی از خودرو و امکانات دولتی نکرده!

مخاطبان از ما خواستند مدیرانی که استفاده شخصی از خودروی دولتی نمی‌کنند را معرفی کنیم.

محمود مؤمن نسب؛ مدیرکل بازرسی استانداری از جمله مدیرانی است که استفاده شخصی از خودروی دولتی نکرده است.

فیض اله پاسره؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از مدیرانی است که نه خانه دولتی داشته و نه استفاده شخصی از خودروی دولتی داشته، آنطور که خبرنگار ما خبر داد، در این شرکت خودروهای دولتی مزایده رفته و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای کاهش هزینه های دولت و البته برخی فسادها عملیاتی شده است.

شما مخاطبان ارجمند هم اگر مدیری با این فاکتورها و البته با اطمینان همه جانبه میشناسید، در ادامه و در نظرات اعلام کنید.