چاپ این برگه

11 هزار متر جدول گذاری در شهر یاسوج اجرا شد

شهردار یاسوج از اجرای فاز جدید آسفالت در این شهر خبر داد.

به گزارش بویر نیوز، دکتر نستهن مقدم افزود: با اولویت پوشش مناطق بحرانی و هدفگذاری شده، آسفالت مناطق مختلفی از شهر یاسوج در فاز جدید اجرایی می شود.

مقدم با بیان اینکه بیش از ۲۵ درصد معابر شهر یاسوج وضعیت خاکی دارند، اظهار کرد: این حجم از معابر خاکی حجم پوششی بالایی از آسفالت را طلب می کند.

وی افزود: یک میلیون و ۶۰۰هزار متر مربع برای تحقق هدفگذاری این حوزه آسفالت نیاز است.

مقدم با اشاره به اینکه در معابر اصلی نیز چاله ها و تخریب هایی در بخش زیرساخت آسفالت وجود دارد، از انجام ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت در دوره کاری خبر داد و گفت: با هدف بهبود روند حرکتی روان آب ها، اصلاح و ارتقای خدمات دهی بهتر به شهروندان نیز ۱۱ هزار متر جدول گذاری در مسیر های مختلف شهر اجرایی شد.

مقدم تصریح کرد: همچنین پوشش خدمات دهی با اولویت مناطق کمتر برخوردار اجرایی شد و برای سایر مناطق نیز برنامه هایی را عملیاتی کرده ایم.

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه ارتقای پوشش آسفالت مناطق مختلف شهر یاسوج ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: ۲۲ هزار لکه گیری و ترمیم چاله نیز در شهر یاسوج انجام شده است.

مقدم با اشاره به اینکه بخش زیادی از حفاری خای شهر یاسوج متعلق به دستگاه های خدمات رسان است، گفت: شناسنامه دار شدن پروژه ها و نظارت بر عملکرد پیمان کاران گام موثری در کاهش مشکلات این حوزه است.

وی ابراز داشت: باید رعایت حقوق مردم در اجرای پروژه های مختلف خدمات شهری مورد توجه قرار گرفته و زمان بندی مناسب در اجرای پروژه ها اعمال شود.

وی افزود: همچنین دستگاه ها باید قبل از ورود شهرداری برای پوشش خدمات عمرانی در مناطق، فعالیت های خود را به سرانجام برسانند و هماهنگی بین دستگاهی را با هدف خدمات دهی مطلوبتر به جامعه هدف داشته باشیم.