چاپ این برگه

نان در کهگیلویه و بویراحمد گران شد/+قیمت های جدید

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد قیمت جدید انواع نان را در استان اعلام کرد.

به گزارش بویرنیوز، داریوش دیودیده در این باره اظهار داشت: قیمت نان بربری به لحاظ وزنی از 160 گرم به 180 گرم افزایش یافته و قیمت آن از 120 تومان به 180 تومان افزایش می‌یابد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین نان سنگک 550 گرمی به لحاظ وزنی به 600 گرم و قیمت آن از 550 تومان به 700 تومان افزایش می‌یابد و وزن نان تافتون باید از 210 گرم به220 گرم رسیده و نرخ آن از 180 تومان به 220 تومان افزایش یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه در صورت افزایش نرخ نان، باید کیفیت و کمیت آن هم افزایش یابد، گفت: باید افزایش کیفیت نان همواره مورد توجه بوده و اینطور نباشد که با افزایش نرخ، کیفیت و کمیت بعد از مدتی فراموش و رها شود.

علی‌محمد احمدی افزود: دستگاه‌های متولی باید تضمین دهند که با افزایش نرخ انواع نان در استان به لحاظ کمیت و کیفیت هم شرایط فرق کند، بنابراین باید مدیریت این زنجیره را یک دستگاه برعهده بگیرد تا در هر شرایطی خودش جوابگو باشد.

به گزارش بویرنیوز، مردم می توانند هرگونه کم فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی و کیفی در تولید نان را به تعزیرات گزارش دهند.