یکشنبه 11 فروردین 1392 - 9:53
در گفتگوی بیدارپور با بویر نیوز عنوان شد؛

خبرهایی خوش برای مردم دهدشت و یاسوج/ برآورده شدن آرزوی دیرینه مردم گچساران و زیلایی / استارت راه آهن یاسوج

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز : مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در سال «حماسه سیاسی – حماسه اقتصادی» کارکنان این دستگاه باید تلاش خود را برای خلق حماسه 10 برابر کنند.

مهندس خیبر بیدارپور در گفتگوی تفضیلی با خبرنگار بویر نیوز، ضمن تبریک سال نو به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی بخصوص هم استانی های عزیز افزود: امیدواریم سال پربار و پر حماسه و سرشار از سلامتی برای همه ایرانیان باشد.

بیدارپور با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال گفت : وقتی رهبر انقلاب خواستار حماسه در زمینه های سیاسی و اقتصادی شده اند، همه باید با حداکثر توان برای خلق حماسه تلاش کنیم چرا که کلمه حماسه از جهاد هم بالاتر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح فعالیت های انجام شده برای توسعه استان در سال 91 گفت: با هماهنگی استاندار، نمایندگان ، دلسوزان استان و کارکنان این مجموعه در سال 91 اقدامات زیادی در حوزه مسکن و راه انجام شده است که می بایست در سال 92 این تلاشها برای ارتقا سطح زیرساخت ها بخصوص در حوزه راهها و بزرگراه ها انشالله با حماسه به نتیجه برسد.

مهندس بیدارپور با بیان اینکه بزرگراه بابا میدان – یاسوج – سمیرم / بزرگراه بابامیدان – گچساران – خیرآباد / راه اصلی محور پاتاوه به دهدشت / بیمارستان شهر یاسوج و راههای فرعی روستایی زیادی از جمله روستاهای سیلاب کلوار که از طرغف قرارگاه خاتم الانبیا ساخته می شود و همچنین پروژه محور بردپهن زیلایی در دست ساخت هستند، ادامه داد : انشالا با به ثمر رسیدن بخش اعظمی از این پروژها بتوانیم قدم های موثر در آبادانی این استان و خدمت به مردم ولایت مدار این خطه برداریم.

احداث کارخانه های آسفالت و شن و ماسه در دور افتاده ترین نقاط

خیبر بیدارپور از احداث کارخانه های سنگ شکن و آسفالت در مناطقی همچون زیلایی در سال 91 خبر داد و گفت : در جریان پروژه های راهسازی پیمانکاران را متقاعد کردیم تا در منطقه فعالیتشان کارخانه هایی از این قبیل احداث کنند تا هم در هزینه های رفت و آمد، سوخت و تولید صرفه جویی کنیم و خطرات را نیز کاهش دهیم و هم مردم منطقه بتوانند از آن استفاده کنند که خوشبختانه این اقدامات مورد لطف و استقبال اهالی روستاها قرار گرفته شده است.

وی ادامه داد : آرزوی دیرینه مردم زیلایی برآورده شد تا زین پس بتوانند در نزدیکی خود از خدمات کارخانه های احداث شده در جهت توسعه و آبادانی روستا های خود بهره ببرند.

ایشان با بیان این نکته که زیلایی از معدود مناطق روستایی است که رشد جمعیت دارد گفت : این منطقه که بالغ بر 12 هزار جمعیت دارد دیگر نیاز به کارخانه های شن و ماسه اطراف شهر یاسوج ندارد و هزینه مصالح سنگی برایشان بسیار کاهش یافته است.

خبر هایی خوش تا پایان بهار در راه است

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به تکمیل برخی از پروژه ها در صورت تامین اعتبار تا پایان فصل بهار اشاره کرد و گفت : امیدواریم با افتتاح پروژه های چون 12 کیلومتر از محور چهار خطه یاسوج به دشتروم تا پاین خرداد ماه به پایان برسد و بخشی از پروژه یاسوج به سمت سپیدان که اعتبار آن از محل مهر ماندگار تامین می شود نیز از دیگر پروژهایی هست که تا پایان بهار به بهره برداری خواهد رسید و همچنین تونل های پاتاوه به دهدشت در حد فاصل زی زی به لوداب دردستور کار است که حداقل فاصله لوداب تا یاسوج را بیش از 45 کیلومتر کوتاه تر می کند.

وی همچنین از افتتاح 10 کیلومتر از پروژه باشت – گچساران تا پایان خرداد ماه خبر داد و گفت : آرزوی 10 ساله مردم گچساران برای افتتاح تقاطع بهشت زهرا حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه برآورده خواهد شد که با تعویض پیمانکار این پروژه  به اتمام خواهد رسید.

بیدارپور به محورهای باغچه سادات به سرفاریاب، ورودی شهر باشت، ورودی شهر لیکک، بازگشایی راه روستایی پیچاب، محور 4 خطه دهدشت به سوق، بیمارستان شهر یاسوج و چندین پروژه راه روستایی بصورت ویژه و حماسی در دستور کار هستند که بزودی اخبار خوشی از آنها به مردم ارائه خواهیم داد.

استارت راه آهن یاسوج

مهندس بیدارپور گفت : بزودی شاهد مراسم کلنگ زنی خط آهن یاسوج – اقلید خواهیم بود که در ماههای نخست سال این پروژه عظیم شروع به کار خواهد کرد.

مهندس خیبر بیدارپور با اشاره به اقدامات وسیع انجام شده در بحث مسکن مهر گفت : استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته از استان های پیشتاز در مسکن مهر بود که انشالله امسال نیز این موفقیت تداوم خواهد یافت.

بیدارپور در پاسخ به این سوال که از کیفیت راههای استان راضی هستید گفت : مردم ما سزاوار بهترین ها هستند و از همین رو تمام تلاشمان بر ارتقا کیفیت و ایمنی راههاست و اکنون نیز خوشبختانه رضایت نسبی برقرار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با باین اینکه در سال 91 همه اعتبارات تامین نشد، افزود: علیرغم تامین نشدن کامل بودجه در سال گذشته، حدود 200 کیلومتر آسفالت راه روستایی و جهش در پروژه هایی عظیمی چون محورهای یاسوج – بابامیدان، بابا میدان – گچساران، محور پاتاوه – دهدشت، و پیشرفت های بیمارستان یاسوج بخشی از تلاش های این مجموعه بوده است.

مهندس خیبر بیدارپور در پایان سخنانش ضمن تشکر ویژه از همکاران، استاندار، نمایندگان استان و همه دلسوزان استان بخصوص اهالی زحمتکش رسانه ها گفت: امیدوارم با همدلی و همکاری سال 92 حماسه خلق کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=29388
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. واقع بین گفت:

    درود بر حاج زارع که آنقدر پیگیری کرد تا بالاخره دارد به نتیجه می رسد و وعده هایش یکی یکی و به سرعت دارد عملی می شود و مثل دیگران فقط بر طبل خالی نمی زند.

  2. mohammad i گفت:

    salam baba begin dorod bar in modir vo modaber begin dorod bar in mard begin dorod bar mokh ile berae

  3. منقد گچسارانی گفت:

    بابا تو گفتی ما هم باور کردیم وقتی میریم تو اداره راه و شهرسازی میفهمی چه خبره …

  4. 44444444444 گفت:

    من تعجب میکنم بابا این کارها در زمان ایشان نبوده

  5. شاهین گفت:

    بشنو ولی باور نکن………………………..شعار شعار شعار

  6. یاسوجی گفت:

    بله صحبت میکنیم باور بشه

دیدگاه شما