دوشنبه 5 آذر 1397 - 17:38

واکنش شجاع خلیل‌زاده به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس

مدافع سرخپوشان اعلام کرد بازیکنان امروز با حضور‌ در مجموعه تمرینات خود را پشت سر گذاشتند و اعتصابی در کار نبوده است.

به گزارش بویرنیوز، شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما درباره اتفاقات تمرین امروز گفت: به هیچ عنوان اعتصابی در کار نبوده و ما تمرین ریکاوری را انجام دادیم.

وی ادامه داد: این مساله را در نظر بگیرید که بازیکنان کاملا تحت فشار هستند. برنامه بازی‌ها را نگاه کنید. این حق هواداران پرسپولیس است که کاملا عادلانه با آنها برخورد شود. همه چیز همیشه نباید علیه آنها باشد. ما هیچ اعتصابی نداشتیم و اتفاقا آقای گرشاسبی با این شرایط سخت تلاش زیادی از خود داشته‌اند. ایشان هم تنها هستند و انتظار داریم وزارت ورزش و فدراسیون کمک‌شان کنند.

شجاع با تمجید از سرمربی تیمش گفت: آقای برانکو از ابتدای فصل پیشنهاد داشتند و این را گفته بودند. ایشان ایرانی هم نیستند که بگوییم به عشق پرسپولیس و هواداران از این موقعیت بگذرند. با توجه به پیشنهاد مالی که داشتند شاید هر کس دیگری بود جدا می شد. خصوصا اینکه تیم در شرایط سخت محرومیت قرار داشت و بازی با تیم‌های قدرتمند آسیایی نیز یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد اما ایشان ایمان داشتند و ماندند. من در زندگی‌ام مربی‌ای مثل ایشان ندیدم. اینهمه مشکلات وجود دارد و دریغ از یک اعتراض. دریغ از اینکه غر بزند و دنبال بهانه‌جویی باشد. ما با این شرایط در حال کار هستیم. لطفا شرایط ما را درک کنید و اینقدر هواداران و بازیکنان را اذیت و تحت فشار قرار ندهید. ما هیچ وقت برای مسائل مالی نه اعتراض می‌کنیم و نه اعتصاب و مشکل ما این شیوه نگاه و برنامه ریزی است./ایلنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293627
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما