چاپ این برگه

پیشنهاد بویرنیوز به کمیته حقیقت یاب قصور در پل سوم بشار یاسوج/این فرد بیشتر از هر کسی اطلاع دارد!

گروه اجتماعی- در این پروژه آزمایشگاه مکانیک خاک همواره کار ساخت پل بزرگ سوم بشار را رصد می‌کند/مسؤولیت ما در پروژه تنها نظارت بر کیفیت ساخت است و کاری به زمان ساخت و تکمیل آن نداریم.

به گزارش بویرنیوز، اینها بخشی از سخنان حسین کاظمی؛ مدیرکل سابق دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پل سوم بشار است.

حسین کاظمی که عمدتاً در مقام افشا گری است و مدعی برخورد با کم کاری ها در مسائل مختلف از جمله مساله پل سوم بشار یاسوج است، امروز باید پاسخگوترین فرد در این مساله باشد چرا که خودش بیش از هر فردی در دفتر فنی استانداری چه در زمان احمدی نژاد و چه در دولت تدبیر و امید! حضور داشته است.

همانطور که خود مهندس کاظمی فرموده است، مسئولیت ایشان نظارت بر کیفیت ساخت پل بوده و قاعدتاً امروز هم دستگاه های حقیقت یاب باید پاسخ های خود را از ایشان مطالبه کنند.

امروز بخشی از آنچه در مساله پل رخ داده به مساله بررسی مکانیک خاک آن بر می گردد، جناب کاظمی باید بفرمایند، آزمایشات مکانیک خاک چطور و توسط چه افرادی مدام رصد شده است؟!

به گزارش بویرنیوز، حسین کاظمی پیش از این انتقاداتی را به روند ساخت و امنیت پل سوم بشار داشته است، امروز اما ایشان به جای نقادی و افشاگری باید پاسخگو باشد، وی مدت زیادی در دفتر فنی استانداری بوده و از طرفی به گفته خودش مسئولیت نظارت و کیفیت ساخت را هم بر عهده داشته است، قطعاً افشاگری ایشان در خصوص این اتفاق شنیدنی است!