چهارشنبه 23 آبان 1397 - 17:45

پاسخ سازمان راهداری به یک خبر/ اجرای نمای میلیونی برای پاسخگویی بهتر به مردم

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به خبر نماسازی چندصد میلیونی راهداری و حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد + عکس واکنش نشان داد.

به گزارش بویرنیوز متن جوابیه بدین شرح است:

مدیر محترم سایت بویر نیوز

با سلام

احتراماً باتوجه به مطالب منتشر شده تحت عنوان نماسازی چند صد میلیونی راهداری و حمل ونقل جاده ای به نقل از صبح زاگرس لذا جوابیه این اداره کل به انضمام چهار قطعه عکس ارسال ،خواهشمند است به استناد قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه به شرح ذیل جهت تنویر افکار عمومی در همان صفحه با همان کیفیت ومدت زمان اقدام نمائید.

1-با توجه به انتزاع مدیریت راهداری از اداره کل راه وشهرسازی و ادغام با اداره کل حمل ونقل و پایانه ها ،اداره کل راه وشهرسازی یک باب ساختمان مستهلک با عمری قریب 45سال جهت استفاده پرسنل انتقالی در اختیار این اداره کل قرارداد. که به علت عمر بالا و عدم توجه در سنوات گذشته به تعمیر و نگهداری آن تقریباً غیرقابل استفاده بود .

این اداره کل نسبت به بازسازی و تعمیر ساختمان مزبور با حداقل هزینه اقدام نمود در صورتیکه این اقدام صورت نمی گرفت جهت فضای اداری مناسب می بایست نسبت به احداث یک باب ساختمان با اعتباری معادل قریب به 300 میلیارد ریال اقدام می کرد که هزینه بازسازی و تعمیر با توجه به میزان هزینه انجام شده بیش از 5%یک ساختمان احداثی نخواهد بود .

لذا ساخت سردرب ساختمان مشتمل بر اتاق نگهبانی و میز خدمت در نظام اداری جهت پاسخگویی به مردم و مورد تاکید دولت می باشد به عنوان بخشی از ساختمان اداری در محل اتاق نگهبانی سابق که دارای شرایط نامناسبی بود احداث گردیده که هزینه های آن در قالب قیمت تمام شده بازسازی و تعمیرات ساختمان پرداخت گردیده است و تا سالهای سال نیاز به ساخت ساختمان اداری وجود ندارد .

2- اعتبار اجرای پروژه های عمرانی براساس قوانین ومقررات و نظام بودجه ریزی کشور براساس فصول و برنامه های مربوطه در قالب موافقت نامه مبادله شده فی مابین دستگاه اجرایی و سازمان مدیریت برنامه ریزی و با نظارت دستگاههای نظارتی قبل از خرج حین خرج و بعد از خرج هزینه میگردد .

لذا با اعتقاد به توسعه متوازن در بخشهای مختلف این اداره کل در مدت کوتاهی پس از ادغام در زمینه ایمنی تردد جاده ای به گواه تشکیلات بالا دستی با رعایت اصول سلامت و شفافیت به اذعان دستگاههای نظارتی گامهای خوب و مناسبی برداشته است هر چند تا رسیدن به مطلوبیت کا مل فاصله زیادی وجود دارد اما مستند به ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در جشنوار شهید رجایی در سطح استان این اداره کل همواره در چهارسال اخیر یکی از دستگاههای برتر ودرازریابی سال 1395 بین سازمانهای راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور نیز رتبه اول را کسب نموده .

یقیناً به منظور پاسخگویی به مطالبات مردم و جلب رضایت آنها باید کارکنان دولت از فضای مناسب و با نشاط برخوردار باشند قطعا در این ارتباط مردم بهترین ارزیاب خواهند بود که با آگاهی و بی غرض خود عملکردها را می بینندو قضاوت خواهند نمود و فرق بین خادم و خائن را تشخیص خواهند داد .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293042
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ح.. ج گفت:

    با سلام .با توجه به وضعیت گذشته این ساختمان که بسیار فرسوده و زوار در رفته بود و با کمترین هزینه به صورتی مطلوب در اورده اندبا یداز این مدیر توان مند تقدیر و تشکر هم به عمل اورند.اماانهایی که نمی توانند ببیندکه چطور دستشون از جیب بیت المال کوتا شده پریشان احوالندو در پی این هستندکه خدمات ارزنده و جهادی که در این اداره صورت میگیرد را هر بار به گونه ا ی وارونه در سایت هایی که مغرضانه به جهت تخریب نیروهای خادم زحمت کش وانقلابی این نظام صورت میگیرد.

  2. کارمند شهرداری گفت:

    باید برین نمای اداره حمل ونقل وپایانه استان جناب اقای خوان پایه راببینید این که چیزی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟خبرنگاه ؟

  3. کبکیان گفت:

    ساختمان ومحل کار کارمندان باید متناسب با شا ومنزلتشون باشه ومردم هم از محیط زیبای اداری لذت میبرند ولی اینها به جای خود خوب اند ولی ایا پاسخگوئی به مردم وبرخورد با ارباب رجوع نیز زیبا ودلنشین خواهد بود

  4. رضا گفت:

    همه چی رو کنار گذاشتید فقط دارید کار ارزنده یه مدیرکل و می برید زیر سوال…وای بر شما

  5. ناشناس گفت:

    عکسای قبلش که با یه تی و دستمال خیلی مناسب تر میشد نیازی به این همه هزینه الکی نیود
    (کاشی متری 30000 تومانه)

  6. ما می توانیم گفت:

    بله اگه خوان پایه این کارهارو نمی کرد می توانست پول پمیانکاری مثل من بدبخت بده حق زن و بچه من واجب تر بود یا نمای ساختمان

دیدگاه شما