چهارشنبه 2 آبان 1397 - 19:05

واکنش ایلامی به حواشی استخدام نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و برخی از اعضای شورای اداری استان از بیمارستان ۳۲ تختخوابی در آستانه افتتاح باشت بازدید کردند.

به گزارش بویرنیوز، دکتر علی محمد احمدی استاندار به همراه برخی مدیران از بیمارستان در آستانه افتتاح باشت بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند نصب تجهیزات این مرکز درمانی قرار گرفت که سرعت اجرا و کیفیت تجهیزات خریداری شده تحسین نماینده عالی دولت از دکتر اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی را به همراه داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، نیز در این بازدید گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت در مرحله آخر نصب تجهیزات بوده و هم اکنون تجهیزات ۴ گانه و تخصصی خریداری شده است.

دکتر ایلامی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد تجهیزات در حال نصب و جاگذاری است، عنوان کرد: این بیمارستان با بهترین کیفیت در زمینی به مساحت ۸۸۰۰ متر مربع با زیربنای ۴۲۰۰ متر مربع احداث شده است.

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت با کیفیت خوبی ساخته شده است، ادامه داد: تجهیزات بروز در این مرکز درمانی مستقر شده و مشکلات جزئی این پروژه در هفته آینده مرتفع می شود‌.

دکتر ایلامی ضریب اشغال تخت در شهرستان باشت را  زیر ۳۰ درصد عنوان و ابراز کرد: عدم  ماندگاری پزشکان متخصص مهمترین معضل در شهرستان های کوچک و کمتر برخوردار است.

وی از افتتاح و بهره برداری بیمارستان باشت در آینده ای نزدیک با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد و افزود:  تلاش می کنیم پزشکان مورد نیاز این بیمارستان از جمله دو متخصص طب اورژانس تامین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با پیگیری های انجام شده ۳۹ پزشک متخصص برای استان در نظر گرفته اند که بیمارستان باشت در توزیع این تعداد پزشک دیده می شود.

دکتر ایلامی با تاکید بر اینکه در حوزه بهداست روستایی مشکلی نداریم، تصریح کرد: نیروهای شرکتی هیچ گونه رابطه استخدامی با دانشگاه ندارند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون بکارگیری نیروهای شرکتی در بهار امسال برای برخی مراکز درمانی از جمله بیمارستان بزرگ یاسوج اذعان کرد: هم اکنون در حال رسیدگی به شکایات واصله برخی شرکت کنندگان در این آزمون هستیم.

گفتنی است؛ دکتر علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شورای اداری شهرستان باشت تاکید کرد: بیمارستان باشت از بیمارستان های تهران وضعیت بهتری از نظر سازه و تجهیزات دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=291995
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    عذر میخوام منظور دکتر ایلامی از این جمله چیه?
    (“نیروهای شرکتی هیچ گونه رابطه استخدامی با دانشگاه ندارند”)

  2. جواد گفت:

    ب امام حسین قسم از یه فامیل توبهرامبیگی شامل پسرخاله پسر عمه داداش پسردایی دختر دایی دختر عمه دامادو….چیزی حدود ۱۵نفر سرکارن بویر نیوز نیاز باشه تا برات بگم بزن تو سایت بامستندات میزارم تو دستت اگه زیر ۱۵نفربود شرف ندارم …مجدد میام کامنتها رامیخونم نیازباشه برات بگم

  3. ناشناس گفت:

    منظورش اینه که شرکت خصوصی است و کار را داده اند به یک شرکتی و ان شرکت چون خصوصی است حتی میتونه افراد را از بستگان انتخاب کند چون برنده مناقصه شده و سال بعد دوباره باید مناقصه برگزار بشه و هرشرکتی که برنده شد میتونه از این نیروهای سال قبل استففاده کنه یا نیروی جدید بیاره .چون در مناقصه برنده شده طبق قانون بهداشت و درمان نمیتونه دخالت کنه فقط میتونه کاری که از ان شرکت میخواد به نحو مطلوب انجام بده

  4. ناشناس گفت:

    ببخشید پس آزمون برای چی گرفتن؟ منظورشون این بوده که تعهدی برای تبدیل وضعیت این گروه نداریم. پس حتما دوباره باید بازم آزمون گرفته بشه برای شرکت جدید اگه مناقصه رو برد؟ شهرهای دیگه که افراد با این آزمون رفتن سرکار چند ساله دارن کار میکنن و خیلی هم راضین…..

  5. ناشناس گفت:

    تازه جناب دکتر فرمودند بازم میخان برای جذب نیرو؛ آزمون شرکتی برگزار کنند…..

دیدگاه شما