چهارشنبه 25 مهر 1397 - 23:15

واکنش مدیرکل ورزش و جوانان به ورود دادگستری به موضوع ورزشگاه یاسوج/سردسیر و گرمسیر برایم فرق ندارد!

گروه سیاسی- آمده ام که به ورزش استان کمک کنم و از رسالت خود خارج نمی شوم.

علوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من که نباید تاوان اشتباهات و کم کاری های دیگر مدیران را بدهم! از اینکه دستگاه قضایی به این موضوع وارد شده است خوشحال هستم و این موضوع در شورای حفظ حقوق بیت المال مطرح شد نه در دادگاه قضایی!

به گزارش بویرنیوز؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: اصحاب رسانه اولین و بزرگترین عامل کمک رسان و منتشر دهنده اخبار و عملکرد امور جوانان و ورزش هستند و نقدهای سازنده و منصفانه آنها رشد و تعالی عملکرد مسئولان را رقم خواهد زد.

محمدتقی علوی افزود: امروز به مناسبت فرارسیدن هفته ورزش که از 26 مهرماه آغار می شود دور هم جمع شده ایم، امروز به روایتی سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) است که آن را تسلیت می گوییم.

وی گفت: از 156 پست موجود فقط نیمی از آن در تصدی داریم، و متاسفانه در حوزه ورزش و جوانان از نیمی از نیروی انسانی در پست های مدیریتی این سازمان بهره مند هستیم.

این مسوول گفت: آزمون استخدامی اخیرا برگزار شده و جذب آنها در حال انجام است که اگر تا 20روز دیگر جذب این چهار نفر را انجام نمی دادیم می بایست مجوز آن را مجدد از سوی سازمان اخذ می کردیم.

راه اندازی اتوماسون اداری سازمان ورزش و جوانان استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان ابراز کرد: با توجه به زیرساخت های موجود و تلاش همکاران، اتوماسیون اداری واقعی را در سازمان ورزش و جانان استان ایجاد کردیم که موجب تسریع در انجام امور شده است.

اختصاص 400 میلیون به هیئت های ورزشی استان

علوی افزود: در 3ماهه آخر سال 95 کمک های خوبی از وزارت ورزش گرفتیم و اعتبارات خوبی دریافت شد، ولی رقمی که در سال 95 به این سازمان کمک شد حدود 800میلیون بوده که در نوع خود چندان قابل قبول نبوده، و تلاش شد که در سال 96 با لطف خداوند و تلاش فراوان همه همکاران توانستیم دفاع خوبی از استان داشته باشیم که با همکاری نمایندگان استان در مجلس توانستیم مبلغ خوبی برای استان تخصیص دهیم، به عنوان مثال در جلسه اخیر با وزارت خانه توانستیم 400میلیون تومان اعتبار برای هیئت های ورزش اختصاص دهیم.

وی عنوان کرد: در سال گذشته احداث پنج خانه جوان درسطح استان تا سقف اعتبار 400میلیون تومان را در برنامه داشته ایم.

وی افزود: در سال 95 تعداد 25سازمان مردم نهاد(سمن) داشته ایم که در سال 96 تعداد 6عدد به آن افزوده شد و در سال 97 نیز این مقدار افزایش را در برنامه داریم.

وی همچنین افزود: در سال96 مبلغ 428 میلیون تومان به سمن اختصاص یافته است که در تلاش هستم این رقم را در سال 97 افزایش دهیم.

کهگیلویه وبویراحمد محروم ترین استان در اختصاص اعتبار فصل پنج

مدیرکل ورزش و جوان استان گفت: من حدود چهار سال در استان مازندران مشغول بودم و همه استان ها از اعتبارات استانی فصل پنج بهره مند می شوند بجز استان کهگیلویه وبویراحمد.

علوی در این خصوص افزود: متاسفانه جز محدود استانهایی هستیم که از محل اعتبارات فصل پنج اعتباری دریافت نکرده ایم در واقع فقط پنج میلیون تومان از این محل دریافت کرده ایم، از رسانه های استان درخواست همکاری در خصوص پیگیری جذب این اعتبارت هستیم.

وی در این خصوص گفت: مسوولین استانداری می گویند در سال های گذشته این سازمان دارای ردیف بودجه در فصل پنج نبوده است به همین دلیل از این محل اعتبارات اعتباری به سازمان ورزش و جوانان اختصاص داده نمی شود.

سهم خواهی خود را از مسوولان استانداری اعلام می کنم

علوی افزود: من سهم خواهی خود را از مسئولان استانداری اعلام می کنم. همانگونه که می دانم مسوولان استانداری از این سهم خواهی ناراحت نمی شوند،

وی گفت: رتبه دوازدم در تیپ سه ادارات سراسر کشور در سال 95 از بین دوازده استان را کسب کردیم، ولی امسال با دو پله سعود در رتبه دهم با آمار های بسیار نزدیک قرار گرفتیم.

علوی افزود: در ارزیابی سال95 ادارات کل استان رتبه این سازمان 40 بوده ولی امسال به رتبه26 از شاخص های عمومی و تخصصی بین 60دستگاه استان دست یافته است که این نشان فعالبت و تلاش در این حوزه است.

وی ابراز کرد: در سال 96 سیزده نفر در بازی های آسیایی جهانی و بین المللی مدال آوری کردند در صورتی که در سال 95 این آمار چهار نفر بود.

علوی گفت: طرح های پژوهشی و تحقیقاتی درسال 95 سه عدد بوده و در سال 96 این آمار هشت بوده است.

سرسیر و گرمسیر برای من معنا ندارد

وی گفت: برای من شب و روز فرقی ندارد، بارها شده که ساعت 3شب برای پیگیری امور ورزشکاران اقدام کرده ام و سردسیر وگرمسیری که در برخی از جلسات از آن یاد می شود و موجب تفرقه می شود برای من معنا ندارد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر برندسازی ورزشکاران در عرصه کشوری گفت: در سالهای گذشته ”مهدی روایی“ را به عنوان قهرمان کشوری داشتم تا اینکه در مسابقات جاکارتا هفت ورزشکار در بازی های آسیایی داشتیم و این رشد بسیار خوبی بود، همچنین در بازی هایی جاکارتا زنگ تفریح نبودیم و جایگاه ورزشی استان از خیلی از استان ها بالاتر بود، همچنین بانو ”طاهره آذر پیوند“ نیز ورزشکاران آینده دار استان و سطح کشور است که افتخارات خوبی کسب کرده است.

علوی همچنان گفت: فضای استانی در مازندران و کهکیلویه وبویراحمد بسیار متفاوت است و آنجا اختصاص اعتبار بخصوص از محل فصل پنج به راحتی صورت می گیرد.

مدال آوری کهگیلویه وبویراحمد در سطح بین الملل بعد از 40 سال

وی افزود: بعد از 40سال توانستیم بانو به مسابقات بین المللی اعزام کنیم و بعد از 40سال توانستیم مدال برای استان به ارمغان بیاوریم.

علوی گفت: “سامان پاکباز” برای استان افتخار آفرینی کرده است و از او و “سحر ضیایی” بپرسید که وضعیت رسیدگی به آنها در مدیریت قبلی چگونه بوده و در حال چگونه است؟ و با حمایت های این سازمان توانستند مدال های رنگارنگ مختلفی برای استان به ارمغان آورند.

خیلی از منتقدان ارزش پاسخ دهی ندارند!

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم پاسخ دهی به برخی از خبرهای منتقدان گفت: چرا باید فضای ورزشی کشور را برعلیه استان برانگیخته کنم، چرا این همه بر علیه همدیگر انتقاد می کنم، خیلی چیز ها ارزش پاسخدهی ندارند و عملکرد ما را مردم و در مرحله بعدی مسوولان استان بررسی می کنند.

از عملکرد همکاران خودم راضی هستم

علوی گفت: از عملکرد همکاران خودم راضی هستم چرا که باعث رونق ورزش این استان و حضور وزشکاران استان در سطح بین الملل شده‌است.

در ادامه یکی از خبرنگاران در خصوص عدم رونق فوتبال در استان و نارضایتی فوتبال دوستان از علوی سوال کرد و پرسید: چه چانه زنی برای فوتبال این استان انجام داده اید که علوی در پاسخ به تلاش خود برای جذب سرمایه گذار برای این موضوع اشاره کرد.

از ورود دستگاه قضایی استان به پروژه های ورزش و جوانان خوشحالم

مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص استادیوم 15هزار نفری یاسوج که سوال بسیاری از خبرنگاران بود، گفت: من از خبرنگاران فرار نمی کنم و هرآنچه دارم پاسخ می دهم، خیلی خوشحال هستم که قوه قضاییه استان و دادستان استان به این موضوع وارد شدند و این را نقطه قوت می دانم.

وی گفت: در 17مرداد ماه با مشاور وزیر جلسه ای داشتیم که طبق صورت جلسه ای که داشتیم می بایست در اول شهریور استادیوم را به ورزش و جانان واگذار کنند، استادیوم در زمان مقرر تحویل نشد و با نواقص زیادی افتتاح شد، بطوریکه بخشی از قسمت های آن در زلزله اخیر آسیب دید، موضوع پروژکتورهای ورزشگاه که به دلیل قرار رفتن در مسیر هواپیما اصلاح شده بود هنوز آماده نشده است و انشعابات آن بدهی های به سازمان های مربوطه دارد.

علوی گفت: برخی از سایت ها عنوان کرده اند که علوی دادگاهی شده است در صورتی که اینگونه نبوده، آیا ورود قوه قضاییه به یک موضوع دادگاهی شدن مسوول آن حوزه را می رساند؟؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: علوی که نباید تاوان اشتباهات و کم کاری های دیگر مدیران را بدهد؟ از اینکه دستگاه قضایی به این موضوع وارد شده است خوشحال هستم و این موضوع در شورای حفظ حقوق بیت المال مطرح شد نه در دادگاه قضایی!

علوی گفت: چرا رسانه های اینگونه عنوان نکرده اند که ”قوه قضاییه به کمک ورزش و جوانان آمد“؟ چرا به دنبال تخریب مسوولان هستیم؟

پیاده روی خانواده در یاسوج با پوشش شبکه سه سیما

وی گفت: طبق وعده های این سازمان در روز 27مهرماه شبکه سه سیما در استان خواهد بود و پیاده روی خانواده با اعطای 110جایزه نفیس را پوشش خواهند داد که از این تریبون همه شهروندان را به شرکت در این پیاده روی بزرگ دعوت می کنم، ضمنا جایزه بزرگ این پیاده روی یک دستگاه پراید است که به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.

بهره برداری از سرای کوهنوردان دنا پس از 13 سال

علوی به تکمیل سرای کوهنوردی شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: با درایت همکاران این سازمان و تعامل با دستگاه های اجرایی استان، سرای کوهنوردان دنا که تا 13سال فقط اسکلت آن ساخته شده بود امسال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بالغ بر 176 پروژه با اعتباری افزون بر 49میلیارد تومان در دستور است که تا پایان سال 22 پروژه عمرانی در حوزه ورزش در استان به بهره برداری می رسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=291646
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حمید گفت:

    سلام جناب علوی مردم در هما کشورها ترغیب به ورزش میشوند شما در ورزشگاه ۱۵هزارنفری تختی را بستید و نمیزارید مردم از آن استفاده کنند خود بنده چندین بار به شما پیام دادم اما حاضر نشدید جواب بدید

  2. سید گفت:

    شما اگر از پنجره اطاقت به بیرون نگاه کنی مدیریتت را میبینی

  3. آتیه گفت:

    انصافا علوی را با قبلی ها بسنجید به چه کسی بد کرده ؟؟؟ کم کاری ایشان چه بوده ؟؟؟ دنبال چه رانت یا سوئ مدیریتی بوده ؟؟؟ بگذاریم حالا که برای کار آمده کارش را انجام دهد

  4. دارایی زاده گفت:

    خداییش ورزش استان در این بی پولی را با اوج دروان پول و فروش نفت بسنجید ….. علوی کار میکند و فقط کار میکند
    به هوش باشیم میخواهند رانت بازی کنند اما علوی مرد تسلیم شدن نیست

    درود و احسنت بر بویر نیوز و علوی …

  5. تینا گفت:

    انصافا مدیریت ورزش خوبه باید مدیر اداره کار و اشتغال از جمله …… را دادگاهی بکنند هر چند مدیران این شکلی پشتشون به نماینده گرم هست

دیدگاه شما