دوشنبه 23 مهر 1397 - 11:42

یکی از مدیران کل کهگیلویه و بویراحمد دادگاهی شد

با ورود دادستانی به این موضوع پرونده قضایی برای مدیر تشکیل شده و در شعبه بازپرسی در مرحله تحقیقات مقدماتی در در حال رسیدگی است.

به گزارش بویرنیوز، پس از اخطارهای مکرر رئیس دستگاه قضایی به برخی مسئولان و مدیر کل در خصوص برخی موارد که دادستانی با عنوان مدعی العموم ، ان ها را بازخواست خواهد نمود و پس از مهلت یک ماهه ی رئیس دادگستری استان به مدیر کل ورزش و جوانان ، دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل پرونده قضایی برای علوی خبرداد.

مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تاکید بر حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه از تشکیل پرونده قضایی برای مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد.

کرمی با اشاره به بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج عنوان کرد: چندین بار از این مرکز بازدید داشته ام، صندلی‌ها فرسوده و بخشی از تجهیزات قابل استفاده نیستند.

دادستان یاسوج با بیان اینکه این ورزشگاه چندی قبل توسط وزیر وقت ورزش و جوانان افتتاح شده بود، ادامه داد: مراقبت‌های لازم از این مرکز بعمل نیامده است و خسارات فراوانی به مجموعه وارد شد.

وی اضافه کرد: با ورود دادستانی به این موضوع پرونده قضایی برای مدیر تشکیل شده و در شعبه بازپرسی در مرحله تحقیقات مقدماتی در در حال رسیدگی است.

گفتنی است پیش از این حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با ارائه مهلت یک ماهه به مدیرکل ورزش و جوانان از وی خواست که جوابی در خصوص ورزشگاه یاسوج از سوی وزارت ورزش به دستگاه قضایی ارائه کند.

بر پایه این گزارش،  چند هفته پیش هم یکی از مدیران کل استانی به دادگاه احضار و بازداشت شده بود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=291227
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. منتظرعدالت گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت مدیرکل محترم دادگستری و دادستان محترم استان…
    درود بر شرف وغیرتتان..
    حقا که اگر شما وامثال شما قضات عادل نبودید مردم نمیدانستند که به کجا شکایت برند!
    اکنون چندین سال است که با بودجه کشور، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری تاسیس و افتتاح شده اما تاکنون اجازه بازی به هیچ تیمی در آن داده نشده و فقط برای تماشای بازیکنان و حسرت خوردن آنان بجا مانده است!
    فریاد وامصیبتا و عدل خواهی را به کجا باید برد ؟؟؟
    چگونه است که از بودجه استان ومردم خرج فضاسازی و ساخت آن میشود ولی تاکنون مسابقه ای برای علاقمندان به فوتبال در آن پیش بینی نمیشود؟؟
    اگر مدیرکل ورزش وجوانان استان راهکاری برای آن ندارد، چرا اقدام ب ساخت آن نمودند؟
    استان محروم ما تا کی باید چوب ندانم کاری های مسئولین را بخورند؟
    بدلیل عدم بازرسی و حفاظت از ورزشگاه جدید، قسمت هایی از چمن آن معیوب، صندلی های آن فرسوده، جایگاه بازکنان خراب و….
    واقعا ما را چ شده که حتی فریاد عدالت خواهی هم ب محکمه عدل نمیبریم؟؟؟
    از مدعی العموم محترم خواستاریم که بعنوان یک شهروند استان و نماینده مردم، از حقوق ما دفاع ومشکلات را پیگیری و در خبرگزاری اعلام کنند..
    از مساعدت و همکاری شما بی نهایت سپاس گذارم

    مدیرسایت لطفا پیام رو بزار..

  2. محرابی گفت:

    درود بر همه مردان نیکی که به فکر مردم هستند و حق و حقوق عامه را پیگیری می نمایند . ما مردم همیشه در صحنه از جناب مزارعی و همه عزیزان دلسوز که دغدغه حل مسائل و مشکلات مردم را دارند ، حمایت می کنیم. این انقلاب ثمره خون هزاران شهید و چندین هزار جانباز و آزاده و مدیون فداکاری امت حزب الله می باشد، بنابراین باید پای کار بود و از پیگیری ها نترسید ، باید با تبعیض و بی عدالتی مبارزه کرد.
    باید داد مظلومان را از ظالمان ستاند.

    درود بر همه عزیزان ، دلسوزان و خادمان به این ملت زجر کشیده
    امیدوارم موفق و پیروز باشید.

دیدگاه شما