دوشنبه 23 مهر 1397 - 12:46

نمایش قدرت تاجگردون در بیمارستان + تصاویر

گروه سیاسی- در مدت حضور غلامرضا تاجگردون در بیمارستان مسئولان بلند پایه کشوری و لشکری از وی عیادت کردند.

به گزارش بویرنیوز، نماینده گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بعلت لخته خونی در سر در بیمارستان بستری بود با پایان عمل جراحی و ثابت شدن شرایط جسمی، در روزهای گذشته از بیمارستان مرخص شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس دفتر رئیس جمهور؛  وزیر صنعت، سرپرست وزارت رفاه، نوبخت رئیس سازمان مدیریت، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، رئیس سازمان محیط زیست کشور، زنگنه وزیر نفت، محسن رضایی و بسیاری از مسئولان مطرح کشوری و لشکری با حضور در بیمارستان از غلامرضا تاجگردون عیادت کردند.

این مساله به خوبی جایگاه نماینده گچساران و باشت را در معادلات کشوری نشان می دهد و باعث افتخار است فردی از استان کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد چنین جایگاه و اعتباری در کشور دارد.

به گزارش بویرنیوز، اما در اینجا دانستن پاسخ چند پرسش خالی از لطف نیست:

بر خلاف آنچه برخی ها اعتقاد دارند وی نماینده گچساران و باشت است و تنها مسئولیت رسیدگی به آن مناطق را دارد، تاجگردون الان چهره ملی در مجلس دارد و قطعا وظیفه ایشان هم ملی و نه  استانی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس قطعا می توانست موجبات رشد نیروهای انسانی استان را به خوبی فراهم آورد، تاجگردون باید پاسخ دهد از این ظرفیت برای ارتقاء چند نفر بهره گرفته است؟ آیا لابی گری وی فقط در حد جابجایی و عزل و نصب ها در استان بوده است؟

در طول دو دوره ریاست جمهوری روحانی فرصت های مناسب و پیشنهاداتی برای ارتقاء فرزندان استان داشتیم اما در عمل کمتر شاهد تحقق گمانه زنی ها بودیم، خوب است نماینده گچساران پاسخ دهد برای معرفی و ترقی نخبه های این استان چه اقداماتی کرده است.

به گزارش بویرنیوز، تاجگردون باید بداند این پست و مقام همیشگی نیست و قرار نیست تا ابد در این جایگاه بماند، این پست فرصتی کم نظیر برای توسعه انسانی و عمرانی کهگیلویه و بویراحمد است که تا کنون آنطور که باید در عمل اتفاق قابل توجهی رخ نداده است و همچنان شاهد اجحاف به نیروهای نخبه و مغفول ماندن ظرفیت عظیم انسانی استان هستیم.

   

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=291183
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ان الدنیا فان
    دنیا و قدرتش پوشالیست. همه نزد خدا یکسانند

  2. مهرزادعبدی نسب گفت:

    تاجگردون دراین مدت حداقل کاری که واسه این استان کرده اینه که بخوبی انرا درکشورنشون داده هرچندماازطریق نفت وگاز گچساران شناخته شده بودیم البته انهم فقط دروزارت نفت امااکنون چی؟نگاهی گذراکه به راههای ارتباطی استان وشهرمون بکنیم خودگویای همه چیزهست وهمچنین درکشورتعدادی ازنخبگان استان درجایگاههای کشوری هستن درسته که کافی نیست امابازبهترازهیچی هست

  3. غیضان گفت:

    مثل راه باشت –چرام که درایام انتخابات زیر و روش کرد وبرای همیشه رهایش کرد//

  4. بنده خدا گفت:

    پیامبر گرامی حدیث مشهوری دارد میفرمایند 🎭العمال بنیات🎲یعنی اصل نیت شخص است یا میفرماید نیت مومن از عملش بهتر است و نیت منافقاز عملش بد تر است و نتیجه کارها نیت شخص را مشخص میکند تا الان گرانی فقیر تر شدن فقرا و زیاد شدن تعداد میلیاردر ها و کاهش معنویات و رسم و رسومات خوب استان پارتی بازی نا امیدی بی پارتی ها و …. را داریم میبینیم افزایش قوم گرایی مهم امید داشتن مردم رضایت مردم که رضایت خداست عدالت راستی و رشد خوبی هاست

  5. ناشناس گفت:

    یه دهس شپک نیزنه .بقیه نمایندگان استان چکارمیکنند آیا باایشون همسو هستند ؟یابقیه نمایندگان مشاورین رسانه ای اجیرکردن فقط برای کوبیدن تاجگردون ؟.
    تاج گردون یک استعدادویک چهره ملی است که به تنهایی داره تلاش خودش روانجوم میده وتاحدودی هم موفق بوده البته جای تلاش بیشترراداره ولی همسویی بقیه نمایندگان رو میطلبد

  6. علیرضایی گوهرگان گفت:

    شایسته ترین نماینده استان هستن،وانشالله همیشه سالم و سربلند باشند

  7. ناشناس گفت:

    اين روزها نيز بگذرد بدانيد كه اينها فقط به عيادت جايگاه و صندلي رييس يك كميسون رفته اند نه عيادت يك شخص بنام تاجگردون امان از وقتي كه وفا نكند و تمام شود روزهاي صندلي داري انوقت خاهي ديد فقط خودت ميماني و حوض بي ماهي

  8. ابی گفت:

    کاش بیشتر قدرشو میدونستیم…

  9. دنانشین گفت:

    تاجگردون یک شخصیت ملی هست،
    تاجگردون اگه تو تهران هم کاندیدا بشه مطمئنا جزء نفرات تا پنجم خواهد بود،اگه از بالا نظری به استان میشه،مطمئنا” بواسطه شخصیت و جایگاه دکتر تاجگردون میباشد.
    در سطح ملی کسی اون دوتا نماینده استان تو مجلس رو نمیشناسه.

  10. فقیر گفت:

    بویر مشکلت با میر شکار چیه

  11. مهندس ازادی گفت:

    انشااله بسلامت باشد . کشور ما متاسفانه وضعیت اسف باری دارد . ما متکی به واردات هستیم . شما در نظر بگیرید حتی سنجاق را نمیتونیم تولید کنیم . خدا بهمون رحم کنه . نیازمند تغییرات اساسی در مدیریت کشور هستیم باید مدیریت ها کلا در دست نخبگان و کارافریننان قرار گیرد تا چرخ اقتصاد بچرخد . با لابی گری و اختلاس و رانت و ضعف مدیریت به جایی نمی رسیم و هر روز به پرتگاه نزدیکتر میشیم.

  12. دنا گفت:

    فقر بیکاری گرانی سرسام اور و افسارگسیخته روح و رولن مردم مظلوم و محروم کهگیلویه و بویراحمد را خدشه دار کرده سهم استان ما از توسعه بسیارناچیز هست شما وضعیت حمل و نقل زیرساختها راهها بیمارستان ها حوزه گردشگری و اقامتی حوزه بهداشت و رفاه اجتماعی و بهزیستی و. مدارس و اموزش وپرورش فنی و حرفه ای ورزشگاهها و سالندهای مجهز ورزشی تفریحی تامین اجتماعی حوزه ارتباطات و اینترنت کتابخانه ها و دانشگاهها راببینید بسیار اسف بارهست تجهیزات درمانی استان بسیارضعیف و نارس هست هنوزیک بیمارستان خصوصی دریاسوج مرکزاستان شکل نگرفته هنوز پایانه مسافربری درست و کامل نداریم شهری که هنوز خطوط اتوبوسرانی نداره استانی که بافقر زیاد روبروهست

  13. حسین پور گفت:

    تاجگردون مایه افتخار استان هستش ما هم بهش افتخار می کنیم. ایشان فرد بسیار توانمند و مقتدری در عرصه ملی بوده و باید بهش بالید.
    خدا حفظشون کنه

  14. مرتضی گفت:

    درود بر میرشکار

  15. ناشناس گفت:

    مرحبا و او مادری که پروریت

دیدگاه شما