یکشنبه 15 مهر 1397 - 21:58

بیمارستان‌های یاسوج و باشت تجهیز می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تجهیز ۲ بیمارستان یاسوج و باشت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، اورنگ ایلامی با اعلام این خیر، اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده از طریق هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت بزودی تجهیز دو بیمارستان در آستانه افتتاح 292 تختخوابی یاسوج و 32 تخت‌خوابی باشت تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به نشست با هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت با حضور زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این نشست مقرر شد تکمیل تجهیزات بیمارستان‌های استان با پیشرفت بیش از 80 درصد در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

ایلامی از افتتاح دو بیمارستان بزرگ یاسوج و باشت در آینده‌ای نزدیک با حضور وزیر بهداشت خبر داد و افزود: با افتتاح این دو پروژه‌ شاهد افزایش تخت‌های بیمارستانی و همچنین کاهش اعزام بیماران به دیگر استالن‌های کشور از جمله شیراز و اصفهان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در یک سال اخیر از هیچ کوششی برای به سرانجام رساندن پروژه‌های در دست اجرای استان دریغ نکردم که افزایش دوبرابری تخت‌های بیمارستانی تا پایان امسال این مهم را تایید می‌کند.

ایلامی ادامه داد: به پاس 40 سالگی انقلاب اسلامی تا پایان امسال 40 پروژه بزرگ بهداشتی و درمانی در این استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=290933
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما