یکشنبه 8 مهر 1397 - 13:47

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

در آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش بویر نیوز، آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در آیین تودیع خود با بیان اینکه در مدت دو سالی که مسئولیت راه و شهرسازی این استان را به عهده داشتم خودم را موفق می‌دانم، اظهار داشت: روزی که مدیریت این اداره‌کل را به دست گرفتم حدود چهار میلیارد تومان بدهی داشت اما الان هیچ گونه بدهی ندارد.

علی‌محمد علیمردانی افزود: حدود 70 درصد پروژه‌های راه استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله آزادراه‌ها در دو سال اخیر ملی شد که با احداث محورهای مواصلاتی مانند گناوه-گچساران، گچساران-چرام و پاتاوه به دهدشت ترافیک در جاده‌های استان تا حدود زیادی کم می‌شود.

وی عنوان کرد: پل سوم بشار و بیمارستان یاسوج از جمله پروژه‌های بحرانی استان بودند که فاز نخست پل سوم بشار بعد از 12 سال افتتاح شد و بیمارستان یاسوج هم در حال تجهیز است.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه‌های بیمارستان گچساران و بیمارستان باشت هم از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند، گفت: با تکمیل این سه پروژه حدود 500 تخت به تخت‌های بیمارستانی استان اضافه می‌شود.

علیمردانی از احداث و بهسازی 400 کیلومتر راه روستایی در دو سال اخیر خبر داد و ابراز کرد: در این مدت توانستیم 190 هکتار از اراضی ملی را برگشت دهیم که این اقدام در استان کهگیلویه و بویراحمد که استانی طایفه‌ای است کار بزرگی محسوب می‌شود.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین گفت: تمام افتخارات دوره مدیریتی‌ام را از این استان در پرونده کاری دارم و امروز خوشحال هستم که باز هم به این استان برگشتم.

سیدعبدالمجید نژادصفوی افزود: امیدوارم از امتحانی که یک بار دیگر در معرض آن قرار گرفتم پیروز بیرون بیایم و این اتفاق تنها با تعامل و همکاری همه مجموعه راه و شهرسازی استان رخ می‌دهد.

وی حوزه راه را زیربنای توسعه اقتصادی و معیشت مردم دانست و بیان کرد: 1200 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه راه این استان قابل تقدیر است و اگر به نتیجه برسد افزایش اشتغال، بهبود معیشت، کاهش هزینه و زمان سفر و کاهش حوادث رانندگی را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز ما وامدار خانواده‌های شهدا هستیم و امیدواریم شرمنده شهدا نشویم، گفت: اگر امروز نظام ما این افتخار را دارد که کیلومترها خارج از مرزها از حریم اقتدار ما دفاع می‌کند پس در بحث توسعه راه‌ها کار کوچکی داریم.

به گزارش تسنیم، در پایان این آیین از زحمات علی‌محمد علیمردانی مدیرکل سابق راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و سیدعبدالمجید نژادصفوی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=290460
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما